• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Monza wel of niet GSE toch gekocht

Die Van Johan is idd anders van kleur Ben, die is echt noem het zwart antraciet?, mijne is echt bruin, er zit echt kleurverschil in.

idd Peter ik heb ook compleet effenen voorbij zien komen in monza's. bekijk die Monza op marktplaats met V8 maar. zijn recaro's dan effen.

Voel ik hier een Monza meeting bij mij thuis aankomen? :D ik zorg voor lekker eten en koffie, er is wel wat slaapplaats bij ons, en ruimte zat achter op de tuin om een hele partij monza's te bergen achter gesloten hek.

dan sávonds bij een biertje samen eens flink discussiëren over de GSE's :jerry :jerry :thumbup :thumbup

helemaal gek van 2 tackt motoren Louwe, :D :D het is allemaal begonnen met nostalgie voor kreidlers, (en nog) nu is het ook overgeslagen naar Opel :D :D . de motor die je ziet is een oude RD500 4cilinder 2tackt, deze is omgebouwd tot racer maar wel met kenteken, is nog niet klaar ben aan het worstelen met dikkere carburateurs er achter te zetten maar wil nog niet lukken :swear :swear . staat ff op laag pitje nu met de komst van de monza's

@louwe 16 klepper wrote:@manta2.0iohc wrote:Ik dacht dat een GSE standaard gesperrt was? Maar daar ben je zo achter :D

kan je wel met 100% verzekeren dat dat niet zo is

niet alle gse,s waren met sper afgeleverd.....

en als rob

opel4effer zegt dat er gse,s in het bruin afgeleverd zijn

kun je er gerust vanuit gaan dat dat ook zo is ;)

toendertijd kon je ook bestellen wat je wou

t zou mij niets verbazen als je toen bij opel een gse bestelde met chromen bumpers

dat ze die gewoon afleverden ;)

by the way

wederom een mooie aan winst sjoerd :thumbup

je hebt wel meer leuk spul staan zie ik op de plaatjes ;)

Gister al een mini Monza meeting gehad Peter :thumbup :D leuk om jou ontmoed te hebben en ook nog eens erg leerzaam, alle monza's bekeken, ff gereden in de Monza 24v top avondje :thumbup :thumbup :thumbup

@peter777 wrote:monza meeting is geen gek plan :) woon zelf in het noorden dus geen problemo

@Sjoerd uit friesland wrote:Peter,

De vorige eigenaar had dat geprobeert te achtehalen, lukte m niet, Wij hadden het nummer van Romijn gekregen, maar die waren niet zo vriendelijk toen we hem vragen over de Monza stelden, het antwoord was, wat denken jullie niet ik weet dat het een echte GSE is!! pffff oke laat maar :ass wist niet dat je kwaad werd :puke .

goed duik er nog wel ff in

dan heb je denk ik me vader aan de telefoon gehad :jerry :jerry :jerry

ik had al vooraf gezien dat een onderwerp was over deze monza en had het tegen me vader verteld(erik Romijn).

nee, maar wij krijgen tig telefoontjes per dag over hoe iets zit en hoe ze het moeten doen. tsja, wij zijn geen adviesbureau om het zo maar te zeggen.

achja, is natuurlijk geen excuus en even netjes te woord staan is natuurlijk een kleine moeite. mochten er nog vragen zijn wat betreft de monza dan kan je een mailtje sturen via onze site en die beantwoord ik voor je.

in ieder geval veel veilige kilometers toegewenst met de monza. je hebt er een goede auto aan! :thumbup :thumb

is ook waar :thumbup , wij zijn later keurig te woord gestaan, had ik ook even moeten vermelden ons welgemeende excuses daar voor als het goed is moet dat ook gezegd worden ons fout!! :oops:

@bettus accu wrote:@Sjoerd uit friesland wrote:Peter,

De vorige eigenaar had dat geprobeert te achtehalen, lukte m niet, Wij hadden het nummer van Romijn gekregen, maar die waren niet zo vriendelijk toen we hem vragen over de Monza stelden, het antwoord was, wat denken jullie niet ik weet dat het een echte GSE is!! pffff oke laat maar :ass wist niet dat je kwaad werd :puke .

goed duik er nog wel ff in

dan heb je denk ik me vader aan de telefoon gehad :jerry :jerry :jerry

ik had al vooraf gezien dat een onderwerp was over deze monza en had het tegen me vader verteld(erik Romijn).

nee, maar wij krijgen tig telefoontjes per dag over hoe iets zit en hoe ze het moeten doen. tsja, wij zijn geen adviesbureau om het zo maar te zeggen.

achja, is natuurlijk geen excuus en even netjes te woord staan is natuurlijk een kleine moeite. mochten er nog vragen zijn wat betreft de monza dan kan je een mailtje sturen via onze site en die beantwoord ik voor je.

in ieder geval veel veilige kilometers toegewenst met de monza. je hebt er een goede auto aan! :thumbup :thumb

via Peter777 ori GSE velgen gekocht, gelijk geschuurd en gespoten en nieuw rubber er om, nu begint het er echt op te lijken met de monza :wub :wub

ik heb m te koop staan maar begin nu toch echt te twijfelen om hem weg te doen, hij is in super mooie staat vraag Peter777 maar hij heeft m al bewonderd :wub

Foto-LUIGBN8Z-G.jpg

Foto-PTTLLPSF-G.jpg

Foto-DVTUFE6U-G.jpg

Foto-H4ATC783-G.jpg

Super! Ik hou wel van het originele, en deze GSE velgjes maakt het geheel mooi af! En in real life idd net zo strak als op de foto :)

Ik weet niet hoe je financieel zit,maar wegdoen is echt zonde,minder waard worden als nu zal een Monza zeker niet meer worden.

De tijden dat ik hier in Venlo naar de sloop ging en dat de 2 senators en 1 Monza stonden zijn al 15 jaar voorbij..

Een goede Monza kocht je ooit voor 1000 gulden alias 450€ nu voor 450 vind je nog geen sloper meer waar niks meer van goed is.

(geld word ook snel minder waard maar goed)

Aan geld heb je niks dat kan de ECB bijdrukken met miljoenen per uur binnen een maand kan je de wegen volplakken met 500 briefjes als ECB het zou willen maar een Monza weer in productie nemen zal niet meer gebeuren en dan bedoel de eerste Monza,s A1 A2.

Dus laat staan zou mijn advies zijn.

Terug
Naar boven