• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mooi astra g opc leer interieur

@RISL wrote:Okay, dat is goed om te weten. Die kunststofdelen zijn bij mij niet mooi meer, terwijl het leer nog wel mooi is. Dus met deze set zou ik niet zoveel opschieten, aangezien ik alleen iets aan de voorstoelen zou hebben.

Hoezo enkel voorstoelen? De achterbank, voorstoelen en deurpannelen passen er zo in enkel het paneel achter niet

@RISL wrote:Okay, dat is goed om te weten. Die kunststofdelen zijn bij mij niet mooi meer, terwijl het leer nog wel mooi is. Dus met deze set zou ik niet zoveel opschieten, aangezien ik alleen iets aan de voorstoelen zou hebben.

Hoezo enkel voorstoelen? De achterbank, voorstoelen en deurpannelen passen er zo in enkel het paneel achter niet

Ja, maar mijn achterbank en deurpanelen zien er nog netjes uit en de panelen achter heb ik dus ook niets aan. Dus om voor twee voorstoelen (al heb ik eigenlijk alleen een bestuurdersstoel nodig) een heel interieur aan te schaffen, vind ik wat onzinnig. Dan beter even wachten op een Coupé interieur, zodat ik in ieder geval ook nog wat heb aan de achterpanelen.

Ja, maar mijn achterbank en deurpanelen zien er nog netjes uit en de panelen achter heb ik dus ook niets aan. Dus om voor twee voorstoelen (al heb ik eigenlijk alleen een bestuurdersstoel nodig) een heel interieur aan te schaffen, vind ik wat onzinnig. Dan beter even wachten op een Coupé interieur, zodat ik in ieder geval ook nog wat heb aan de achterpanelen.

klopt idd. alles past, op de achterpanelen na, maar dat middenstuk kan je overzetten.

de voorpanelen an de coupe zijn zelfs korter dan een 3 deurs hb. scheelt 2 cm

klopt idd. alles past, op de achterpanelen na, maar dat middenstuk kan je overzetten.

de voorpanelen an de coupe zijn zelfs korter dan een 3 deurs hb. scheelt 2 cm

Dus als je de voorpanelen van een 3deurs HB pakt, steken ze uit? Dan moet je die dus ook vermaken?

Dus als je de voorpanelen van een 3deurs HB pakt, steken ze uit? Dan moet je die dus ook vermaken?

ik wou bod doen op interieur en kreeg meteen wordt niet verstuurt maar ik wil best rijden hoor voor zo een mooi interieur staat super

maar zal wel omhoog gaan met de prijs dus ff afwachten

ik wou bod doen op interieur en kreeg meteen wordt niet verstuurt maar ik wil best rijden hoor voor zo een mooi interieur staat super

maar zal wel omhoog gaan met de prijs dus ff afwachten

Voorpanelen steken niet uit en passen wer gewoon in naar mijn weten ook al zal dan mischien een cm verschil maken ze passen prima.

Voorpanelen steken niet uit en passen wer gewoon in naar mijn weten ook al zal dan mischien een cm verschil maken ze passen prima.

De panelen van mijn Coupé sluiten zowel bij het dashboard als bij de B-stijl mooi aan, daar past geen vloeitje meer tussen. Dus als ze langer zouden zijn, al was het maar een paar millimeter, zou de deur niet meer dichtgaan.

Terug
Naar boven