• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mooi astra gtc bekrast en in de fik gezet

Zielig man zoiets, krijg rillingen bij de foto's.

Ik mag er niet aan denken dat ik de mijne ooit zo terugvind.

@origineelste: Zoiets verdient NIEMAND, das echt een laffe daad. Problemen los je persoonlijk op, een goed potje vechten ofzo, maakt mij niet uit.

Als iemand schulden heeft en die niet kan betalen, dan komt de bank ook niet je auto in de fik steken eh. Dan nemen ze hem in beslag ofzo, das iets helemaal anders.

Jefkere

@Jefkere

er zal vast wel iets loos zijn

hij zal echt niet voor de fun in brand gestoken zijn

maar iemand het mij flikt gaat die van hem of haar op de zelfde manier weg

daarbij als hij in beslag word genomen ben je hem ook kwijt

en als het een benz was dan had niemand er om geklaagt hier

Het gaat hem niet over het merk, hier op straat worden ook vaak eens auto's bekrast, ik vind zo'n dingen jammer.

De auto van mijn opa is ook meermaals bekrast en die doet niemand iets mis. In brand steken is iets anders en er zal inderdaad zeker en vast wel iets achterzitten, maar door zoiets wraak nemen blijft laf vind ik. Maja, iedereen zijn eigen mening hierover natuurlijk.

http://link.marktplaats.nl/586421869" onclick="window.open(this.href);return false;

tadaaaa

moest ff kijken, dacht eerst dat die in deze post alleen aan de bestuurderskant had, maar wel beide kanten.

deze zie je alleen de bijrijderskant maar.

maar de velgen zijn ook de zelfden, dus lijkt me heel sterk als het 2 ndere autos zijn ;)

Tering :shock: :shock: :shock:

Mijn gtc staat onder camera toezicht

vorig jaar ook zo een akkefietje gehad met mn zafira, Sindsdien Hd camera met nightvision erop

Moet tegenwoordig niet alleen bij de nieuwere wagens,ook bij old en youngtimers.Helaas.

Heb tegenwoordig ook een cam op mn wagens.

Terug
Naar boven