• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mooi/overdreven ASTRA COUPE

:ozonde zeg ook nog diesel ook:hmmz

en een stootstrip op de zijkant als optie (is 1 grote stootstrip dat ding:P)

ook niet mijn smaak

wel mooi afgewerkt dat zeker

en bekijks heb je er genoeg mee denk ik

:ozonde zeg ook nog diesel ook:hmmz

en een stootstrip op de zijkant als optie (is 1 grote stootstrip dat ding:P)

ook niet mijn smaak

wel mooi afgewerkt dat zeker

en bekijks heb je er genoeg mee denk ik

Een diesel ook.. achterkant vaak wassen denk met 4 uitlaten, dik hoor. :D

Airbag alleen passagier. Wellicht krijg je origineel stuur erbij. (ik hoop ook de originele lampen, bumpers, en al het andere wat ik vergeten ben).

dacht trouwens dat een Astra G ook zij airbags had bij dit bouwjaar ?

Verschrikkelijke wagen. Leuk voor op een tupperware party, dat wel.

Een diesel ook.. achterkant vaak wassen denk met 4 uitlaten, dik hoor. :D

Airbag alleen passagier. Wellicht krijg je origineel stuur erbij. (ik hoop ook de originele lampen, bumpers, en al het andere wat ik vergeten ben).

dacht trouwens dat een Astra G ook zij airbags had bij dit bouwjaar ?

Verschrikkelijke wagen. Leuk voor op een tupperware party, dat wel.

Lummaset is orgineel zo te koop... ik wil hem wel zo vaak zie je ze niet :P maar de enige??? in de turbo versie misschien wel...... maar in de ombouw versie niet. zo ver ik weet zijn er 3 zo deze,die capri yello en een andere lichte kleur blauw

Lummaset is orgineel zo te koop... ik wil hem wel zo vaak zie je ze niet :P maar de enige??? in de turbo versie misschien wel...... maar in de ombouw versie niet. zo ver ik weet zijn er 3 zo deze,die capri yello en een andere lichte kleur blauw

Ik hoor hier vele alleen maar domme reacties geven...... as usual.:sleeping

Maar, ik heb deze wagen een keer moeten jureren en ookal is het ook niet mijn smaak, deze wagen is perfect afgewerkt (destijds dan.)

Geen randje van een verkeerd opgehangen bumper, geen steenslag, het plaatje was compleet.

@oeshkar : die kit is zeer goed gemonteerd en ik denk dat heel die body kit net zoveel waard is als de dagwaarde van jou astra...;)

@Jerremy als hier een dikke dtm versie van gemaakt zou zijn, met een 300+pk blok erin zou je het dan ook nog tupperware vinden????

Idd jammer dat het een diesel is, maar goed ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dit ook op te lossen is.

Ik hoor hier vele alleen maar domme reacties geven...... as usual.:sleeping

Maar, ik heb deze wagen een keer moeten jureren en ookal is het ook niet mijn smaak, deze wagen is perfect afgewerkt (destijds dan.)

Geen randje van een verkeerd opgehangen bumper, geen steenslag, het plaatje was compleet.

@oeshkar : die kit is zeer goed gemonteerd en ik denk dat heel die body kit net zoveel waard is als de dagwaarde van jou astra...;)

@Jerremy als hier een dikke dtm versie van gemaakt zou zijn, met een 300+pk blok erin zou je het dan ook nog tupperware vinden????

Idd jammer dat het een diesel is, maar goed ik spreek uit ervaring als ik zeg dat dit ook op te lossen is.

niet echt mijn smaak,maar eerst zegt ie dat ie hem weg wil doen omdat hij geen tijd er voor heeft en een normaal gezins leven wil hebben.en verderop staat er dat hij 3 auto,s te veel van het goede vindt.

niet echt mijn smaak,maar eerst zegt ie dat ie hem weg wil doen omdat hij geen tijd er voor heeft en een normaal gezins leven wil hebben.en verderop staat er dat hij 3 auto,s te veel van het goede vindt.

Typisch voorbeeld van een custom car geheel naar de smaak gebouwd

en dat is dus de smaak van de bouwer/eigenaar.

Helaas en dat zal altijd zo blijven ; smaken verschillen.

Maar hij heeft er wel veel aandacht en tijd in gestoken

(en niet te vergeten geld) en daar heb ik wel respect voor.

Verkopen van een dergelijke auto zal niet meevallen

het blijft een showpiece en dat kunnen veel mensen

niet onderhouden en gebruiken.

Terug
Naar boven