• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mooi ronde km stand

laat ome agent dat nu hier maar niet lezen anders krijg je straks alsnog een prent he haha nee onzin!

maar lekkere km stand hopelijk haal je dat nog een keer!

laat ome agent dat nu hier maar niet lezen anders krijg je straks alsnog een prent he haha nee onzin!

maar lekkere km stand hopelijk haal je dat nog een keer!

de 333333 km haal ik met deze astra niet meer. eind mei gaat ie weg, heb de astra ingeruilt op een tigra van 1999.

misschien haal ik met de tigra de 222222 km.

ach ja oom agent, ik rij elke dag naar m,n werk en ik zie genoeg auto's en bestel busjes voorbij komen met gang en dan rijden ze ook nog met een aanhangwagen erachter.daar erger ik mij zo aan. en dan moeten ze bijna vol in de ankers omdat net toevallig een vrachtwagen het knipperlicht uit doet naar links. (duim)

de 333333 km haal ik met deze astra niet meer. eind mei gaat ie weg, heb de astra ingeruilt op een tigra van 1999.

misschien haal ik met de tigra de 222222 km.

ach ja oom agent, ik rij elke dag naar m,n werk en ik zie genoeg auto's en bestel busjes voorbij komen met gang en dan rijden ze ook nog met een aanhangwagen erachter.daar erger ik mij zo aan. en dan moeten ze bijna vol in de ankers omdat net toevallig een vrachtwagen het knipperlicht uit doet naar links. (duim)

Ik zit ergens de komende tijd op de 300000 met de astra. de 333333 zal ik wellicht ook nog wel halen, maar dat duurt nog wel een jaartje...

Ik zit ergens de komende tijd op de 300000 met de astra. de 333333 zal ik wellicht ook nog wel halen, maar dat duurt nog wel een jaartje...

@koenelsenaar wrote:Rik,

Mijn vader zei "he, dat is gefotoshopped" maar nee helas, fout gegokt :P

Hey Koen,

Zeg maar tegen je pa dat het geen manipulatie is:

Heb speciaal voor je pa weer een foto gemaakt om hem te overtuigen :P :P

Deze foto is gemaakt op vrijdag 06-05-11 om ongeveer 16:30 uur:

1zyeio9.jpg

Groet, Rik :angel

@koenelsenaar wrote:Rik,

Mijn vader zei "he, dat is gefotoshopped" maar nee helas, fout gegokt :P

Hey Koen,

Zeg maar tegen je pa dat het geen manipulatie is: