• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mooi schade gevalletje + nog één

:puke

die laatste voorbeeld bah

die hoort rood te zijn niet geel.

en dan is die nog lelijk haha

maar idd wel knap zonder al te veel schade zon ongeluk te veroorzaken,

maar vaak word je kenteken niet zo maar ingenomen,

kan maar zo schulden zijn bij belasting

of al meerdere verkeersovertredingen die te boek staan via rechter,

wie weet wat er gaande was

:puke

die laatste voorbeeld bah

die hoort rood te zijn niet geel.

en dan is die nog lelijk haha

maar idd wel knap zonder al te veel schade zon ongeluk te veroorzaken,

maar vaak word je kenteken niet zo maar ingenomen,

kan maar zo schulden zijn bij belasting

of al meerdere verkeersovertredingen die te boek staan via rechter,

wie weet wat er gaande was

Wanneer was je gegaan Wim?

Want ik moet deze week ook die kant op :P @wim-v6 wrote:@streamline wrote:Nee, Betrof een gewoone 1.6 GSI, de eigennaar had deze wagen pas 2 maanden, de wagen heeft in het afgelopen je nog 2 eigennaren gehad waarvan de laatste ( niet de gene van het ongeluk ) hem flink naar de klote heeft getrapt.

Als men ook goed naar de foto's zou kijken dan zie je dat het rechtervoorwiel meer naar rechts staat dan de linker, dus vermoed een draagarm of iets in de vooras.

De reden dat het kenteken is ingenomen is dat deze auto eerst goed moet worden gemaakt voordat hij 100% verkeersveilig weer de weg opkan.

Hier nog een aantal foto's.

Tevens zijn de foto's bij de link ook van mij.

Deze staat bij Sloperij Opdam in Valkenburg Z-H op de sloop,

Moest een kastje hebben voor fabrieksalarm aansturing uit een Corsa-B / Tigra-A / Astra-F, toen zag ik deze staan toevallig.

heb er eens een rondje omheen gelopen.

veerpoot klopt inderdaad niet helemaal meer..

De A stijl is nog Opvallend recht en onbeschadigd, de voorruit is dan ook alleen rachts onderaan gebroken.

Er ligt een 1.6 C16XE motor in het vooronder

Er zit nog een goede Devil eyes lamp in (links uiteraard).

en nog 2 nette tupperware achterlampen.

Verder is het niks bijzonders eigenlijk.

Willem

Wanneer was je gegaan Wim?

Want ik moet deze week ook die kant op :P @wim-v6 wrote:@streamline wrote:Nee, Betrof een gewoone 1.6 GSI, de eigennaar had deze wagen pas 2 maanden, de wagen heeft in het afgelopen je nog 2 eigennaren gehad waarvan de laatste ( niet de gene van het ongeluk ) hem flink naar de klote heeft getrapt.

Als men ook goed naar de foto's zou kijken dan zie je dat het rechtervoorwiel meer naar rechts staat dan de linker, dus vermoed een draagarm of iets in de vooras.

De reden dat het kenteken is ingenomen is dat deze auto eerst goed moet worden gemaakt voordat hij 100% verkeersveilig weer de weg opkan.

Hier nog een aantal foto's.

Tevens zijn de foto's bij de link ook van mij.

Deze staat bij Sloperij Opdam in Valkenburg Z-H op de sloop,

Moest een kastje hebben voor fabrieksalarm aansturing uit een Corsa-B / Tigra-A / Astra-F, toen zag ik deze staan toevallig.

heb er eens een rondje omheen gelopen.

veerpoot klopt inderdaad niet helemaal meer..

De A stijl is nog Opvallend recht en onbeschadigd, de voorruit is dan ook alleen rachts onderaan gebroken.

Er ligt een 1.6 C16XE motor in het vooronder

Er zit nog een goede Devil eyes lamp in (links uiteraard).

en nog 2 nette tupperware achterlampen.

Verder is het niks bijzonders eigenlijk.

Willem

nee man hij wou die vw rijder even helpen zijn uitlaat te vervangen,zo kwamen ze er beter bij :jerry :jerry :jerry :jerry

nee man hij wou die vw rijder even helpen zijn uitlaat te vervangen,zo kwamen ze er beter bij :jerry :jerry :jerry :jerry

:hmmz Dit is bij mij in de buurt, heb dit corsatje wel eens zien rijden.

Maar hoe krijg je het voor elkaar om het zo "in te parkeren" :hmmz

Wel zonde natuurlijk.

:hmmz Dit is bij mij in de buurt, heb dit corsatje wel eens zien rijden.

Maar hoe krijg je het voor elkaar om het zo "in te parkeren" :hmmz

Wel zonde natuurlijk.

voordeel van die ouwe stationwagons is wel dat ze hoog op de pootjes staan , dus een verlaagde goed gestroomlijnde corsa schuift er zo onder :-P

maar nou moet ik eerlijk zeggen dat ik de schade aan de corsa nog mee valt ondanks de rare schuiver en klapper die hij gemaakt heeft .

nieuw frontje er in , nieuw spatbordje , 100% in orde maken en gaan maar weer :-P .

voordeel van die ouwe stationwagons is wel dat ze hoog op de pootjes staan , dus een verlaagde goed gestroomlijnde corsa schuift er zo onder :-P

maar nou moet ik eerlijk zeggen dat ik de schade aan de corsa nog mee valt ondanks de rare schuiver en klapper die hij gemaakt heeft .

nieuw frontje er in , nieuw spatbordje , 100% in orde maken en gaan maar weer :-P .

Héééééé! Die Passat ken ik!

Is van een jong Italiaans stelletje die laatst nog bij ons in de winkel stond. Zonde, dat ding was nog in zeer goeie staat.

Héééééé! Die Passat ken ik!

Is van een jong Italiaans stelletje die laatst nog bij ons in de winkel stond. Zonde, dat ding was nog in zeer goeie staat.

@crossagek wrote:voordeel van die ouwe stationwagons is wel dat ze hoog op de pootjes staan , dus een verlaagde goed gestroomlijnde corsa schuift er zo onder :-P

En de voorruit, A style en de portier style niet repareren? :afro

@crossagek wrote:voordeel van die ouwe stationwagons is wel dat ze hoog op de pootjes staan , dus een verlaagde goed gestroomlijnde corsa schuift er zo onder :-P

En de voorruit, A style en de portier style niet repareren? :afro

@Nick-C20XE wrote:Dat hij de achterkant in elkaar reed, de voorkant zag er tenminste nog uit :P

Wel knap zo onder die auto, bij een Lambo of Ferrari etc. kan je het verwachten, maar een Corsa B had ik niet gedacht :P

Mijn Corsa is waarschijnlijk lager aan de voorkant dan een Ferrari! :angel :thumbup

@Nick-C20XE wrote:Dat hij de achterkant in elkaar reed, de voorkant zag er tenminste nog uit :P

Wel knap zo onder die auto, bij een Lambo of Ferrari etc. kan je het verwachten, maar een Corsa B had ik niet gedacht :P

Mijn Corsa is waarschijnlijk lager aan de voorkant dan een Ferrari! :angel :thumbup

Zo moeilijk is t toch niet te verklaren. Dat ding is geraakt in de deur en tegen de stoep gedrukt.

Dan ligt je m zo op de kant.

Terug
Naar boven