• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mooie ascona 400 replica op MP

Tja als Paul het plaatwerk van Popke te duur vindt; dan zal Popke deze sport wel te duur vinden. ;) ;)

:jerry :jerry

Tja als Paul het plaatwerk van Popke te duur vindt; dan zal Popke deze sport wel te duur vinden. ;) ;)

@Opelasco wrote:waar kan ik voor € 19.000,-!!!!!!!!?????? en een beetje erbij en WALLA een Manta 400, maar dan een ECHTE!! kopen?

Opelasco

Heb nog wel eentje staan.....................

Zonder kenteken..............

Zo mee als gezien....

En geen garantie...

;) ;) ;) ;) ;) :kewlpics

:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

:hmmz :hmmz

@Opelasco wrote:waar kan ik voor € 19.000,-!!!!!!!!?????? en een beetje erbij en WALLA een Manta 400, maar dan een ECHTE!! kopen?

Opelasco

Heb nog wel eentje staan.....................

Zonder kenteken..............

Zo mee als gezien....

En geen garantie...

;) ;) ;) ;) ;) :kewlpics

:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

:hmmz :hmmz

@jethro wrote:Tja als Paul het plaatwerk van Popke te duur vindt; dan zal Popke deze sport wel te duur vinden. ;) ;)

er word ook zat aan deze sport verdiend hoor als ie voor deze prijs weg moet ;)

@jethro wrote:Tja als Paul het plaatwerk van Popke te duur vindt; dan zal Popke deze sport wel te duur vinden. ;) ;)

er word ook zat aan deze sport verdiend hoor als ie voor deze prijs weg moet ;)

Prijs 7.750,=, gezien taxatie en wat er allemaal aan gebeurd vind IK dat een hele redelijke prijs

Wat de rest er van vind ..........

Prijs 7.750,=, gezien taxatie en wat er allemaal aan gebeurd vind IK dat een hele redelijke prijs

Wat de rest er van vind ..........

idd hele mooie

idd veel geld maar geloof ook idd dat eerste te kooop stond voor rond zelfde bedrag

maar goed je heb maar 1 koper nodig

Jaaaa,die ascona op markplaats is een hele mooie,ik heb hem zelf gezien,hij is helemaal toppie,maar nou ben ik al 2 jaar aan mijn ascona bezig,hij is zo goed als klaar,en ja,ik heb in die 2 jaar al bijna 14500 euro erin gestoken,jaaa,ik ben gek,dat weet ik,maar nu is het wel mijn ascona hoe ik hem wel hebben,er zit een taxatieraport op van 16500 euro,maar verkopen,ECHT niet,ook niet voor 19000 euro of meer,er heeft een tijdje geleden ook een b-ascona 400(geen echte!!!)op markplaats gestaan en die is toch verkocht voor 20000 euro naar iemand uit Oostenrijk,dus er zijn toch mensen die er toch zo veel geld voor over hebben,het is gewoon wat kan je en wat wil je erin stoppen qua dukkoes,los balos amigo!!! :wors :wors

idd hele mooie

idd veel geld maar geloof ook idd dat eerste te kooop stond voor rond zelfde bedrag

maar goed je heb maar 1 koper nodig

Ik weet er alles van een ascona 400 r nieuw opbouwen kost veeel geld en tijd.

Je kunt bv ook een echte manta 400 maar dan ben je bijna het dubbele kwijt.

Mooie manta 400 smal te koop op www.ebaykleinanzeigen.de voor 34900 euro.

T' is maar wat je wil en natuurlijk te besteden hebt.

opelasco

Jaaaa,die ascona op markplaats is een hele mooie,ik heb hem zelf gezien,hij is helemaal toppie,maar nou ben ik al 2 jaar aan mijn ascona bezig,hij is zo goed als klaar,en ja,ik heb in die 2 jaar al bijna 14500 euro erin gestoken,jaaa,ik ben gek,dat weet ik,maar nu is het wel mijn ascona hoe ik hem wel hebben,er zit een taxatieraport op van 16500 euro,maar verkopen,ECHT niet,ook niet voor 19000 euro of meer,er heeft een tijdje geleden ook een b-ascona 400(geen echte!!!)op markplaats gestaan en die is toch verkocht voor 20000 euro naar iemand uit Oostenrijk,dus er zijn toch mensen die er toch zo veel geld voor over hebben,het is gewoon wat kan je en wat wil je erin stoppen qua dukkoes,los balos amigo!!! :wors :wors

Terug
Naar boven