• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mooie berichten

Asko

Post weleens wat
Na een aantal minder mooie berichten hier op het forum even een goed bericht vandaag:

De hele afgelopen week zijn de wegen weer lekker schoongeregend en gister was het wegdek mooi droog,

mooi excuus de manta even uit de winterstalling te halen en rondje te gaan rijden:

DSCN4548.jpg

Dat was alweer vier maand geleden dat ik em voor het laatst had gereden en het was werkelijk genieten.

:D

Ja lekker hé. :thumbup:thumbup

Ik kan ook niet wachten dat ik weer kan rijden. De mijne staat geschorst binnen en komt denk ik in April weer naar buiten. Maar het jeukt regelmatig.

Ja lekker hé. :thumbup:thumbup

Ik kan ook niet wachten dat ik weer kan rijden. De mijne staat geschorst binnen en komt denk ik in April weer naar buiten. Maar het jeukt regelmatig.

haah ja hier net zo

heb de mijne al meer dan een jaar binnen staan

kan niet wachten tot ie klaar is en ik weer manta rijden kan naar denk 2 jaar geen manta te hebben gereden

haah ja hier net zo

heb de mijne al meer dan een jaar binnen staan

kan niet wachten tot ie klaar is en ik weer manta rijden kan naar denk 2 jaar geen manta te hebben gereden

Nog even en mijn dagelijkse manta rijd weer. Maar gister de 5 bak er onder met tussenas, paste het niet helemaal goed om de motor er goed in te krijgen dus bak er even onder vandaan tussenas er even af... valt de as in het staartstuk er zomaar uit...

Ohnee dis een minder goed bericht :D ach komt wel weer goed.

Nog even en mijn dagelijkse manta rijd weer. Maar gister de 5 bak er onder met tussenas, paste het niet helemaal goed om de motor er goed in te krijgen dus bak er even onder vandaan tussenas er even af... valt de as in het staartstuk er zomaar uit...

Ohnee dis een minder goed bericht :D ach komt wel weer goed.

Ik mis mijn manta ook wel enorm haha :P

Komt in maart even naar buiten.. mag ie even voor de apk!

Daarna weer terug de stalling in om hem ergens midden april weer tevoorschijn te toveren.

Dan weer lekker stukkie toeren:D

Ik mis mijn manta ook wel enorm haha :P

Komt in maart even naar buiten.. mag ie even voor de apk!

Daarna weer terug de stalling in om hem ergens midden april weer tevoorschijn te toveren.

Dan weer lekker stukkie toeren:D

Denk dat mijn Manta en Kadett coupé ook halverwege Maart de stalling uit kommen, ff de nodige dingetjes aanpakken dan begin april geet het weer volgass:D

Denk dat mijn Manta en Kadett coupé ook halverwege Maart de stalling uit kommen, ff de nodige dingetjes aanpakken dan begin april geet het weer volgass:D

Terug
Naar boven