• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mooie D kadett

Die bruine die staat allang te koop op MP..

Ik vind het opzich wel apart maar de kleur moet wat flitser..

Die bruine die staat allang te koop op MP..

Ik vind het opzich wel apart maar de kleur moet wat flitser..

Zo,n rode met deze ombouw staat ook altijd bij dearsum

Zie deze al heel lang daar staan ,maar heb niet het gevoel dat er mee gereden word terwijl die er als nieuw uit ziet

Zo,n rode met deze ombouw staat ook altijd bij dearsum

Zie deze al heel lang daar staan ,maar heb niet het gevoel dat er mee gereden word terwijl die er als nieuw uit ziet

[rquote=1855289&tid=141520&author=GlennGSI][rquote=1855261&tid=141520&author=Rob-Epe]vind 't ook wel wat hebben... alleen werd er dik 2000,- voor gevraagd... en dan weet je niet hoe het onder de kit eruit ziet.

Buitendat was die slecht gespoten...

En voor dat geld heb ik liever een strakke originele...[/rquote]

onder de kit was ie slecht.. is volgens mij voor 1750 bij arie weggegaan[/rquote]

Hoe het er onder zo'n uitbouw uitziet is meestal moeilijk na te gaan... kleur vind ik wel wat hebben. En als die netjes gespoten was geweest dan had ik wel me twijfels gehad... al heb ik liever een originele... zo'n uitbouw is ook wel wat.

Wellicht eens in de toekomst... zou wel graag weer een D-tje willen :wub

[rquote=1855289&tid=141520&author=GlennGSI][rquote=1855261&tid=141520&author=Rob-Epe]vind 't ook wel wat hebben... alleen werd er dik 2000,- voor gevraagd... en dan weet je niet hoe het onder de kit eruit ziet.

onder de kit was ie slecht.. is volgens mij voor 1750 bij arie weggegaan[/rquote]

Hoe het er onder zo'n uitbouw uitziet is meestal moeilijk na te gaan... kleur vind ik wel wat hebben. En als die netjes gespoten was geweest dan had ik wel me twijfels gehad... al heb ik liever een originele... zo'n uitbouw is ook wel wat.

Wellicht eens in de toekomst... zou wel graag weer een D-tje willen :wub

[rquote=1856157&tid=141520&author=Rob-Epe][rquote=1855289&tid=141520&author=GlennGSI][rquote=1855261&tid=141520&author=Rob-Epe]vind 't ook wel wat hebben... alleen werd er dik 2000,- voor gevraagd... en dan weet je niet hoe het onder de kit eruit ziet.

Wellicht eens in de toekomst... zou wel graag weer een D-tje willen :wub[/rquote]

Nja ik heb em bekeken bij arie.. aan de binnenkant van de achterschermen enzo.. en tjah dan is het wel te zien :)

die rode is ook van mij geweest,idd met de dikke schmidt velgen..

maar kon er helaas niet ver mee komen,was ontzettend laaaag en raakte steeds van alles..

was er een beetje klaar mee,mooi om te zien dat folkert er iets moois van maakt..

en ook op kenteken 16v!

groeten!

[rquote=1856157&tid=141520&author=Rob-Epe][rquote=1855289&tid=141520&author=GlennGSI][rquote=1855261&tid=141520&author=Rob-Epe]vind 't ook wel wat hebben... alleen werd er dik 2000,- voor gevraagd... en dan weet je niet hoe het onder de kit eruit ziet.

Wellicht eens in de toekomst... zou wel graag weer een D-tje willen :wub[/rquote]

Nja ik heb em bekeken bij arie.. aan de binnenkant van de achterschermen enzo.. en tjah dan is het wel te zien :)

die rode is ook van mij geweest,idd met de dikke schmidt velgen..

maar kon er helaas niet ver mee komen,was ontzettend laaaag en raakte steeds van alles..

was er een beetje klaar mee,mooi om te zien dat folkert er iets moois van maakt..

en ook op kenteken 16v!

groeten!

[rquote=1854569&tid=141520&author=hanskadett]ik vind hem wel wat hebben.

maar hij staat u bij die afzetter van een e de boer hij zal die echt niet snel verkopen omdat hij vaak de jackpot vraagt[/rquote]

hoe kom je er bij??? met je E de boer?

Deze auto stond bij een kennis van me te koop die heet ook toevallig de Boer.

deze jongen heeft zelf nog een grijze D kadett GTE 2.0 16V staan

[rquote=1854569&tid=141520&author=hanskadett]ik vind hem wel wat hebben.

maar hij staat u bij die afzetter van een e de boer hij zal die echt niet snel verkopen omdat hij vaak de jackpot vraagt[/rquote]

hoe kom je er bij??? met je E de boer?

Deze auto stond bij een kennis van me te koop die heet ook toevallig de Boer.

deze jongen heeft zelf nog een grijze D kadett GTE 2.0 16V staan

Terug
Naar boven