• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mooie gte op mp als nieuw

die verkoper is geen ster in advertenties typen. maar verder een hele mooie kadett. en ik heb liever een GTE blok dan een c20ne. vermogen scheelt niks.

tis te hopen dat deze bij een liefhebber terecht komt.

die verkoper is geen ster in advertenties typen. maar verder een hele mooie kadett. en ik heb liever een GTE blok dan een c20ne. vermogen scheelt niks.

tis te hopen dat deze bij een liefhebber terecht komt.

ik heb al in dat ding gereden(begin 2010).

mog hem meenemen voor 3250,-

heb het niet gedaan.

druklager maakte herrie en de bak was uber gaar..........

ik weet alleen niet of dat nu verholpen is, volgens de adv wel.

hij liep ook niet super mooi, en ik vond hem traag.

de kap moest toen trouwens ook nog verbouwd worden want die paste niet.

ik heb al in dat ding gereden(begin 2010).

mog hem meenemen voor 3250,-

heb het niet gedaan.

druklager maakte herrie en de bak was uber gaar..........

ik weet alleen niet of dat nu verholpen is, volgens de adv wel.

hij liep ook niet super mooi, en ik vond hem traag.

de kap moest toen trouwens ook nog verbouwd worden want die paste niet.

k had die man gebeld.. en de auto was in nieuwstaat hij had hem net die ochtend opgehaald bij mensen thuis die erbij stonden te huilen enz enz.. maar wegens verschrikkelijke omstandigheden de auto moesten wegdoen.

ja ja.. mooie verhalen

k had die man gebeld.. en de auto was in nieuwstaat hij had hem net die ochtend opgehaald bij mensen thuis die erbij stonden te huilen enz enz.. maar wegens verschrikkelijke omstandigheden de auto moesten wegdoen.

ja ja.. mooie verhalen

mooi verhaal inderdaad.. haha

Dan is hij lang onderweg geweest naar huis.. Laatste te naam stelling: 03-06-2009 :sleeping

mooi verhaal inderdaad.. haha

Dan is hij lang onderweg geweest naar huis.. Laatste te naam stelling: 03-06-2009 :sleeping

[rquote=1888962&tid=144199&author=opelkadetje]k had die man gebeld.. en de auto was in nieuwstaat hij had hem net die ochtend opgehaald bij mensen thuis die erbij stonden te huilen enz enz.. maar wegens verschrikkelijke omstandigheden de auto moesten wegdoen.

ja ja.. mooie verhalen[/rquote]

dat is wel waar,

want ik was bij de oude eigenaar, die had een vage k*nker soort

hij woog nog geen 50kg.

en wilde de auto echt liever niet weg doen.

maar hij kon nog geen 5kg tillen en als hij in de lage kuipstoel zat kon hij er niet meer alleen uit komen.

volgens mij staat hij nog steeds op zijn naam!

[rquote=1888962&tid=144199&author=opelkadetje]k had die man gebeld.. en de auto was in nieuwstaat hij had hem net die ochtend opgehaald bij mensen thuis die erbij stonden te huilen enz enz.. maar wegens verschrikkelijke omstandigheden de auto moesten wegdoen.

ja ja.. mooie verhalen[/rquote]

dat is wel waar,

want ik was bij de oude eigenaar, die had een vage k*nker soort

hij woog nog geen 50kg.

en wilde de auto echt liever niet weg doen.

maar hij kon nog geen 5kg tillen en als hij in de lage kuipstoel zat kon hij er niet meer alleen uit komen.

volgens mij staat hij nog steeds op zijn naam!

misschien is het wel waar, mocht dat het geval zijn dan is het erg triest....

maar vind het beetje onnodig om zoiets in een verkoop verhaaltje te plaatsen...

misschien is het wel waar, mocht dat het geval zijn dan is het erg triest....

maar vind het beetje onnodig om zoiets in een verkoop verhaaltje te plaatsen...

[rquote=1889258&tid=144199&author=opelkadetje]misschien is het wel waar, mocht dat het geval zijn dan is het erg triest....

maar vind het beetje onnodig om zoiets in een verkoop verhaaltje te plaatsen...[/rquote]

daar heb je gelijk in, je moet dat niet als verkoop verhaal gebruiken, het is zo al erg genoeg voor de eigenaar.

[rquote=1889258&tid=144199&author=opelkadetje]misschien is het wel waar, mocht dat het geval zijn dan is het erg triest....

maar vind het beetje onnodig om zoiets in een verkoop verhaaltje te plaatsen...[/rquote]

daar heb je gelijk in, je moet dat niet als verkoop verhaal gebruiken, het is zo al erg genoeg voor de eigenaar.

Terug
Naar boven