• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mooie kadett station te koop bij een vriend van mij

origineel gepost door lambo452

:wub zal best wat kosten denk ik.. egt een plaatje..

nou 1500 is niet veel :thumbup

nee dat is niet veel nee.. maar helaas laat mijn portemonee het niet toe..

hoop dat ie wel op het forum blijft.. zou zonde zijn als een of andere beginnende rijder m total rijdt..

origineel gepost door mark

hmm die auto stond 2 weken geleden nog vlak voor me deur, best een leuk ding

dan woon jij bij me in de straat denk ik de auto is gisteren van zeeland naar daar gegaan aangezien ik de ouwe eigenaar dr van ben geweesd lol zie dikke kadetjes topic en te koop topic

de prijs weet hij nog niet hij gaat er volgens mij eerst zelf in rijden. maar ik denk dat hij er heel wat meer als 1500.- voor wil hebben. eerder het dubbele.

ja nou kom af en toe in die straat woon zelf 2 min er vandaan, vond het altijd wel een dikke kadett om te zien

origineel gepost door black champion

stond toch pas te koop idd voor 1500,-???

dat wou ik zeggen daarstond hij voor te koop hoor :wtf

origineel gepost door mark

ja nou kom af en toe in die straat woon zelf 2 min er vandaan, vond het altijd wel een dikke kadett om te zien

oke dan lolzz staat nu een corsa b wit wel nog wat plannetjes mee wat voor auto rij jij mischien heb ik je wel es gezien

en @black champion idd voor 1500 zie topic

king:

Terug
Naar boven