• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mooie manta tekoop hier in de buurt

GlennGSI

Woont hier bijna
Via een maatje van me die bij deze garage werkt gehoord dat er een mooie Manta B tekoop staat bij de garage..

hier de link

Schijnt een heel knap ding te zijn wie weet net de auto die iemand hier van het forum zoekt

of01_0006052537.jpg

:thumbup

maar die prijs...? dan mag je er van uit gaan dat

het wel een super net ding betreft..

(mijn inziens...)

origineel gepost door MantaTeamTwello

ik ben er al geweest staat er al ene maandje of wat.. maar is erg duur.. vond ik

Ik heb em nog niet in het echt gezien maar kga van het weekend maar eens een kijkje nemen

origineel gepost door air

Als ie echt zo mooi is zeker NIET te duur. Hou toch eens op met zeuren dat het te duur is. Ga er is eentje in die staat terugbrengen. Dan ben je het dubbele kwijt.

+1

origineel gepost door i200

Als ie echt zo mooi is zeker NIET te duur. Hou toch eens op met zeuren dat het te duur is. Ga er is eentje in die staat terugbrengen. Dan ben je het dubbele kwijt.

+1

-1 mooie manta zeker,maar voor deze prijs/centjes kun je ook gaan shoppen voor een orginele G.T.E. B1

Heb je echt iets aparts

origineel gepost door lepo

origineel gepost door i200

+1

-1 mooie manta zeker,maar voor deze prijs/centjes kun je ook gaan shoppen voor een orginele G.T.E. B1

Heb je echt iets aparts

Ja ,er valt nogal wat te shoppen voor een GTE B1:hmmz

Een normale harde manta is amper te vinden laat staan een GTE B1

@i200 jij begrijpt het. Harde, nette, onverprutste en/of netjes getunde manta's worden gewoon duurder omdat ze zeldzamer worden.

Da's goed nieuws :vertag

Mooie Manta, en voor die prijs heb je er mooi geen zorgen voor. Maarja, voor datzelfde geld kun je ook een harde kopen en die overspuiten, het is maar net wat je wil.

hier verschillen de meningen dus nogal over..

persoonlijk vind ik hem vrij duur voor een b1..

hij is zeker nog wel netjes..

laten we het erop houden dat die gene die hem koopt.. er zelf maar over moet oordelen of hij het het waard vind..

ik zou hem niet kopen voor dat geld;) (heb het ook niet zoo met orgineel (motor en die zitzakken :P maarja dat is smaak..)

verder zeker een nette vrij harde manta op het eerste gezicht

:wors

man die man kan wel entree kaartjes gaan verkopen voor al die mensen die komen kijken :jerry

maar moet zeggen mooie manta maar een beetje prijzig :D

ziet er erg goed uit. prijs tsjah... als ie echt zo hard is als ie doet vermoeden kan ik begrijpen dat er een prijskaartje aanhangt. en je kan altyd praten over de prijs natuurlijk.

origineel gepost door Redmen

man die man kan wel entree kaartjes gaan verkopen voor al die mensen die komen kijken :jerry

ja idd kan er misschien wat van de prijs af:jerry

je voorkomt hiermee wel dat een of ander studentje dit koopt,omdat het zo lekker goedkoop is,en het ding er na een jaar uitziet als een varken.

nu weet je tenminste wel dat ie bij een liefhebber terechtkomt,waar die in mijn ogen ook vanaf komt.want het ding ziet er toch wel erg gaaf uit.

Terug
Naar boven