• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mooie VW's

de mijne!!!

golf1uf.jpg

origineel gepost door 14XE

heb liever een Golf 5 en een beetje, dan een Astra J

heb m effe naar waarheid ingevuld.

mn ex polo,

611265232_6_CwET.jpeg

en mn ex golfje 1 cabrio.. heb echt spijt dat ik die weg heb gedaan.. zat geen spatje roest aan :o en ongerestaureerd! .. wel zelf zo opgebouwd :jerry .. en lager dan lager kon die helaas niet..

497830505_6_5SIF.jpeg

427768855_6_LMZ_.jpeg

427770411_6_fdKM.jpeg

origineel gepost door nova....

:wub:wub:wub:wub:wub alleen die velgen al:o:thumbup:thumbup

3739751751_20e17fd54d_o.jpg

:wtf Nog nooit gehoord van goed passende banden en offsets. Dit is echt te ernstig.

Geef mij Amerika maar, daar hebben ze tenminste echte vette brede wielen met brede banden erop. 11j met 305 ofzo en doe goede et:). Zeg zelf, in dit topic zie ik veel mooie vw. Maar die audi, kom op man.... Wat zou die voor maat hebben, 11j met een 255 ofzo (ik zeg maar wat).

Neg camber om de banden binnen de wielkasten te houden en een extreem getrokken band. Wat een rice, heel dat drifter gedoe is niks voor mij:P

In de eerste post daar zitten wel mooie golfjes tussen. Ook de zwarte die unknow heeft gepost en de gerestaureerde die silver gepost heeft. Deze zijn bijna perfect.

origineel gepost door monzaruba

paar straten bij mij vandaan...een volkswagen SP2...!

Dat vind ik als 'Opelman' nou een mooie vw...:thumbup

[

Je bent niet de enige, erg mooie vw:thumbup

Ik kreeg een beetje de neiging om impulsief te reageren op de topictitel met "VW's zijn nooit mooi".

Ten onrechte, though...

Ik zie er zeker een paar mooie tussen staan.

Doet me denken, want de oude Jetta die m'n neef ooit had vond ik ook wel erg gaaf. En een Kevertje lijkt me ook super om een keertje zelf te restaureren.

Ik zal nog wat mooie vw'tjes posten.

Vette kevers

beetledragblauw.jpg

Gary_Calvert.jpg

En nu mijn grote liefde voor CCW wielen:

CCW Classics
golf4classic.jpg

CCW C14
golf4ccwc14.jpg

origineel gepost door -CB-

origineel gepost door nova....

:wub:wub:wub:wub:wub alleen die velgen al:o:thumbup:thumbup

3739751751_20e17fd54d_o.jpg

:wtf Nog nooit gehoord van goed passende banden en offsets. Dit is echt te ernstig.

Getrokken banden zo levens gevaarlijk. Ik ben er al verschillende tegen gekomen waar de band in de velg gelopen is.

Rara hoe kan dat.

Voor de rest zie ik best wel enkele golfjes die me zoude kunnen bevallen.

Gr Jack

ach jezus, komt dat 13 jarige klotekind ook weer door de bocht:puke

ga lekker naar je K3 forum ofzo, d'r is nog geen zinvol woord uit al je posts gekomen.

over dat getrokken banden verhaal.. te ver kan, maar voorlopig kent iedereen wel een neef van een oom die getrouwd is met je achternicht en een affaire heeft met de oma van je schoonmoeder.. en geen mens die zelf komt met: kijk wat mij is overkomen.

mooie vw's :hmmz zijn er niet Origineel hoor!... :thumbdown

iig... ik heb ook nog zo'n cabriotje gehad... Zo zonder problemen uit Duitsland naar huis gereden. Golf1 toch wel 1 vd mooiste vw's!!

PICT3713.jpg

getrokken is mooi maar een 165/40 om een 7j velg vind ik soms ook een beetje TE

dit is pas getrokken 105/70 om een 6j :kewlpics

6_105_70_R14.jpg

origineel gepost door mayhem

ach jezus, komt dat 13 jarige klotekind ook weer door de bocht:puke

ga lekker naar je K3 forum ofzo, d'r is nog geen zinvol woord uit al je posts gekomen.

over dat getrokken banden verhaal.. te ver kan, maar voorlopig kent iedereen wel een neef van een oom die getrouwd is met je achternicht en een affaire heeft met de oma van je schoonmoeder.. en geen mens die zelf komt met: kijk wat mij is overkomen.

:wors

Mayhem verdient een lintje!!!!:thumbup

Terug
Naar boven