• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mooie VW's

img2658on1.jpg

DSC02043.sized.jpg

DSC02041.sized.jpg

zo heb ik 'm gebouwd

toen ik 'm kocht was ie zo:

golf1.jpg

maar hij was ook al wel heel snel zo:

14062009_G.sized.jpg

snap overigens niet, dat die witte cabrio van wessa niet lager kon, als ik naar die van mij keek, die kon eigeniljk nog wel iets zakken.

heb 'm met de quartetset en 15 inch iets omhoog geschroeft, bleef overal hangen met die vr6 lip eraan

heb 'm nu verkocht aan een maatje van me

maar er komt er zeker weer een terug van de zomer, zijn fijne auto's :)

mischien iets van mij or, maar wat vinden mensen leuk aan een golf I cabrio?

ik vind een normale golf I vele malen vetter, en dan t liefst een swallowtail GTI:wub:wub

ook ik kan een mooie VW minstens zo waarderen als een mooie opel!

hieronder wat VAG-voorbeeldjes van mijn smaak uit eigen collectie!

3944528731_488b0df637_o.jpg

3945309692_6e69347832_o.jpg

3735453697_6df3e33035_o.jpg

3735454139_93b167008f_o.jpg

2388142542_09ab48bb66_o.jpg

VW's mogen dan wel "de vijand" zijn :P Sommige zijn wel dik, maar de dikste zijn tog Opels (voordat mensen gaan haten hier xD)

origineel gepost door alphox

DSC02043.sized.jpg

DSC02041.sized.jpg

zo heb ik 'm gebouwd

toen ik 'm kocht was ie zo:

golf1.jpg

maar hij was ook al wel heel snel zo:

14062009_G.sized.jpg

snap overigens niet, dat die witte cabrio van wessa niet lager kon, als ik naar die van mij keek, die kon eigeniljk nog wel iets zakken.

heb 'm met de quartetset en 15 inch iets omhoog geschroeft, bleef overal hangen met die vr6 lip eraan

heb 'm nu verkocht aan een maatje van me

maar er komt er zeker weer een terug van de zomer, zijn fijne auto's :) bij mij lag er 14 inch onder, 6,5J met 155/55/14 bandjes.. en tja hij kon niet lager..schroefdraad op .. en uitlaat op de grond en wou niet hoger in de tunnel ..en ik had een orginele gl lip er onder.. vr6 is iets lager he :jerry :jerry later is er een powersprint gruppe A onder gekomen .. toen moest die wel omhoog :jerry

golf 1 gts van een maatje die ik momenteel samen met 'm aan het restaureren ben:

dsc00006fb.jpg

dsc00005ba.jpg

dsc00004t.jpg

dsc00003pr.jpg

dsc00002ha.jpg

dsc00001pz.jpg

aardig slechte foto's, dat dan weer wel.

binnenkort eens een paar fatsoenlijke maken.

Vind Volkswagen hele mooie auto's hebben, ben opgegroeid met Seat, waar ik nog een zwak voor heb.

Audi heeft ook hele mooie spullen..

vw_karmann_ghia_993.jpg

volkswagen_transporter_sportline.jpg

seat12.jpg

5335740_1.jpg

Ibiza2.jpg

mtm-audi-s6-s8.jpg

audi-rs2-avant-front-1_128.jpg

het was toch show je vw topic en niet VAG groep topic ?

ik vind een goed getunede en gebouwde auto altijd interessant, maar het model moet er wel naar zijn, zo'n golf 3 4 5 zijn echt lelijk alleen al qua model, de golf 6 is wel weer mooi

die kevers zijn echt afschuwelijk lelijk maakt niet uit wat je er mee doet en dan ook nog een ratstyle er van maken das dan 2 x niets, ja sorry guys smaken verschillen gelukkig haha

vw_golf_gti_w12_concept1.jpg

vw_golf_gti_w12_concept.jpg

vw_golf_gti_w12_concept2.jpg

:hmmzik heb nog nooit een mooie VW gezien denk ik, behalve een Buggy maar daar hadden ze van ellende een BMW blok ingebouwd

:thumbup:hmmz:thumbdown? De golf 1, 4-deurs op de 7e foto is wel heel appart, mensen zullen je wel heel raar aankijken als je op de straat rijdt:cool:

De golf 1, 4-deurs op de 7e foto is wel heel appart, mensen zullen je wel heel raar aankijken als je op de straat rijdt:cool:

Ding staat er natuurlijk alleen voor de show maar ik heb een groene gehad in ongeveer dezelfde staat.. Gedeukt en gepokt en maar 1 stoel erin voor de bestuurder en verder niks behalve het dasboard.. maar hij reed me overal heen.. spatbord was echt half weggeroest. :P Gekocht voor de motor en goed werkende koppeling. was toen nog goedkoper dan een nieuwe koppeling kopen. :D

Terug
Naar boven