• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mooie VW's

origineel gepost door mayhem

ach jezus, komt dat 13 jarige klotekind ook weer door de bocht:puke

ga lekker naar je K3 forum ofzo, d'r is nog geen zinvol woord uit al je posts gekomen.

:wtf :

Das een mening e!!!!

Ik zou maar beleefd blijven.

origineel gepost door Blue_Corsa

Ga naar het vw forum! zijn wij van jouw af.

Ga je Oma er bij halen :agent

bijdehand zijn moet je nog ff op oefenen, dit is nogal een zwakke poging.

FF een post van de supraforums:

:thumbdownWhen HellaFlush Becomes HellaFAIL...

fail2.jpg

fail1.jpg

Paar reacties van de supraforums dan maar:P

hahahhahaha love this line:

"He never once told me WHY my car was unsafe"

you've got to be kidding me

Fuckin' kids are just goddamned retarded these days.

VW def has the worst following for pure stupid.

ja das leuk, maar waar is de 3de foto?

er zit namelijk een m8 bout tussen de asplaat gepropt. vandaar dat ie zoveel camber heeft.

origineel gepost door HardcoreHell

@ Mayhem & Blue_Corsa

Kunnen jullie dit onder elkaar oplossen????

Of moet dat openbaar, en zo een topic "vervuilen"

Hij geeft een reactie op wat ik allemaal zeg....

Nog wat meeer pics van de fail vw

fail4.jpg

fail3.jpg

omg dat ding is zo lelijk:P

Title Correction: HellaFlush is always a fail.

ding schijnt een grap geweest te zijn overigens.

maaruh... daar is niets hella flush aan or ;) ik weet dat je op oorlogspad bent tegen getrokken banden, maar deze is niets bijzonders qua stretch.:P

btw, 1jz-gte op je avatar?:D

origineel gepost door mayhem

ding schijnt een grap geweest te zijn overigens.

maaruh... daar is niets hella flush aan or ;) ik weet dat je op oorlogspad bent tegen getrokken banden, maar deze is niets bijzonders qua stretch.:P

btw, 1jz-gte op je avatar?:D

Ghehe, de titel had ik zomaar gekopieert van het forum. Maar inderdaad hellaflush is het niet echt.

Geen 1jz, maar een 2jz-gte met een gt55 (91mm) turbo meen ik. Ik kan de specs wel een keer opzoeken van die supra, echt een beest.

2jz-gte is een 3.0 twin turbo toch?

maatje van me is een '87 supra met 1jz-gte (3rd generation motor, dus 2.5 VVT-I single turbo) aan het bouwen, gt35 zit er 'maar' opking:

Jep 2jz is 3.0 tt

gt35 heeft wel een mooie powercurve. Misschien maar een keer een mini meet organiseren.

mvg Casper

jongens weet je wat mij eigenlijk wel opvalt (ikzelf ben ook actief op het volksforum , me vriendin rijd polo)

vw '' tuners'' doen wel meer de moeite om een auto echt showwaardig te maken, daarmee bedoel ik niet effe over de roest een plaatje bakken maar echt een deel kopen echt zoals het hoort.... en als ik hier soms kijk bij mensen die teunbeun een spatbord erbij pakken voor plaatjes of in de garage een auto spuiten en het dan gek vinden stofpuntjes erin te hebben.... vind ik tog dat dit een downsizing is van het merk.. dit betrefd natuurlijk niet iedereen he maar wel een aantal

en op een dikke meet (like in belgie) zie je vw's altijd met uber dikke wielen like Bbs Rs Of Bbs Rm o.i.d en als ik op dit forum kijk vind ik van die kamikaze velgen (daarmee bedoel ik wielen die zo goedkoop zijn nieuw dat het je dood word als je een ongeluk krijgt)

dit is mijn mening vanuit mijn kritisch oogpunt

mvg brian

Terug
Naar boven