• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mooiste Foto Van Je Opel

Nou, vooruit dan maar.

695764468_6_nZWa.jpeg

2e eigenaar, helemaal origineel op de Wolfrace velgen na die er vanaf 1978 ofzo onder gekomen zijn tot hede met nog steeds ook dezelfde banden in de maat 235/70/R13 achter en 215/70/R13 voor

58k km op de klok, bouwjaar 1974 en vaanf 1976 in ons bezit :wub

@JelOpél wrote:Toffe foto'Die Astra GSi van Vectra208v is echt prachtig. Net als de oldies op de vorige pagina. Top topic, ga ik in de gate houden.

haha die astra GSI van mij staat wel eg ver terug in deze topic maar was idd een strakke wagen en misschien wel de mooiste auto die ik gehad heb.

Ik heb nu dus een sintra ivm gezins uitbreiding (twins)

maar omdat je hem zo mooi vind nog maar even een mooie foto van mijn astra GSI :agent

fotos29-12-2008042-2.jpg

Ik kwam deze ook nog tegen :D mijn 2e auto....E kadett 1.6 GT '89

y1p_JzMNeGk1EHmU_vFOnc51zSLF9ZpjdyK.jpg

y1pI9AHY_yNjgyCn9dkVyiUYzYFlqSms-1.jpg

Sorry kadett4x4....reportage

@JelOpél wrote:Toffe foto'Die Astra GSi van Vectra208v is echt prachtig. Net als de oldies op de vorige pagina. Top topic, ga ik in de gate houden.

haha die astra GSI van mij staat wel eg ver terug in deze topic maar was idd een strakke wagen en misschien wel de mooiste auto die ik gehad heb.

Ik heb nu dus een sintra ivm gezins uitbreiding (twins)

maar omdat je hem zo mooi vind nog maar even een mooie foto van mijn astra GSI :agent

fotos29-12-2008042-2.jpg

Ik kwam deze ook nog tegen :D mijn 2e auto....E kadett 1.6 GT '89

y1p_JzMNeGk1EHmU_vFOnc51zSLF9ZpjdyK.jpg

y1pI9AHY_yNjgyCn9dkVyiUYzYFlqSms-1.jpg

Sorry kadett4x4....reportage

zie net dat het nog niet zo heeeeeeeeel lang geleden is dat ik hem gepost heb (incl. de kadett GT ) hahaha maarja

zie net dat het nog niet zo heeeeeeeeel lang geleden is dat ik hem gepost heb (incl. de kadett GT ) hahaha maarja

@opelremco wrote:

offtopic:hoe krijg ik de foto eigenlijk op de grote van de voorgaande foto's?

groter uploaden in 800x600pxl

jij gebruikt imageshack en ik weet niet precies hoe het daar werkt omdat ik www.photobucket.com gebruik.

Daar kan ik heel wat foto's op kwijt en kan ze uploaden in elk gewenst formaat.

dus originele foto uploaden in 800x600 dan moet het goed komen.

gr.Paul

@opelremco wrote:

offtopic:hoe krijg ik de foto eigenlijk op de grote van de voorgaande foto's?

groter uploaden in 800x600pxl

jij gebruikt imageshack en ik weet niet precies hoe het daar werkt omdat ik www.photobucket.com gebruik.

Daar kan ik heel wat foto's op kwijt en kan ze uploaden in elk gewenst formaat.

dus originele foto uploaden in 800x600 dan moet het goed komen.

gr.Paul

Las het topic toen pas voor het eerst door. :P Het is een mooie wagen, niet over de top, gewoon netjes en strak.

Las het topic toen pas voor het eerst door. :P Het is een mooie wagen, niet over de top, gewoon netjes en strak.

mooiste van mijn eerste GSI :( R.I.P :(

11052008608.jpg

mooiste van mijn cabrio tot nu toe

IMAGE_375.jpg

en de mooiste tot nu toe van mijn kadett V6

DSC_0155.jpg

komen er nog mee denk deze vakantie

Terug
Naar boven