• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

morge naar dronten, en wie ook met de astra?

miral astra

Post vaak
wie gaan er van de astra rijders ook naar dronten morge dan?

tussen de buien vandaag door ff de auto's gewassen.

zal wel leuk zijn om mensen van dit forum met astra daar ook te zien :jerry

Foto-JILUJMM4-D.jpg
Foto-BIBHMOCM-D.jpg

Foto-MXLBNDIX-D.jpg
Foto-KQ47JXYM-D.jpg

ik ben ook wel ff een uurtje onder de pannen, maar heb het er voor over. wordt de eerste keer dat deze auto een meeting gaat mee maken :jerry

vanuit belgie en duitsland komen ze en vetrtel jij dat het te ver is :shock: jammer altijd leuk om mensen te leren kenne via het forum toch?

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:Is een beetje te ver om "eventjes" naar toe te rijden in mn eentje.

@miral astra wrote:vanuit belgie en duitsland komen ze en vetrtel jij dat het te ver is :shock: jammer altijd leuk om mensen te leren kenne via het forum toch?

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:Is een beetje te ver om "eventjes" naar toe te rijden in mn eentje.

Klopt, maar je moet ook maar tijd hebben om dit te gaan doen... Huis/auto poetst zichzelf niet. Ik had nog wel overal plopkoeken neergelegd, maar tevergeefs

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:@miral astra wrote:vanuit belgie en duitsland komen ze en vetrtel jij dat het te ver is :shock: jammer altijd leuk om mensen te leren kenne via het forum toch?

Klopt, maar je moet ook maar tijd hebben om dit te gaan doen... Huis/auto poetst zichzelf niet. Ik had nog wel overal plopkoeken neergelegd, maar tevergeefs

De kabouters staken hoor :swear

Dus opruimen moet je toch echt zelf doen :hmmz

Zo mensen nog even en dan is het weer zover :thumb

Ik wilde ook gaan, maar heb het te druk. En de Astra is weg, dus dan zou ik naast het terrein moeten parkeren....volgend jaar beter.

Veel plezier in ieder geval :thumb

@miral astra wrote:chieltjuh, utrecht -dronten is niet zo ver.

@chieltjuh wrote:Deze keer niet maar mocht het een keer een beetje in de buurt liggen kom ik wel een keer langs gereden.

Idd valt mee, ben aant werk dus gaat em zowizow niet worden, maar wil in de toekomst wel een keer meeten.

Lijkt me wel gezellig en valt een hoop te leren.

En natuurlijk kwijlen van al die mooie wagens. :thumb

heren astra rijders, geen idee of jullie er waren, wat een ruk weer was het of nie dan -offtopic

80% van de tijd heb ik ergens gestaan om te schuilen, toen het eindelijk mooi weer was, was er niemand meer :shock:

nu weet ik niet of dit door het weer kwam of die geweldige muziek korps :???:

erg jammer was het, misschien volgend jaar beter weer :thumb

Terug
Naar boven