• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motor C40SE, onmogelijk?

[rquote=1875759&tid=136859&author=mr-turbo]prachtig ding !

Heb ooit eens het genoegen gehad om met een te mogen rijden en beetje gassen, dat rijdt best lekker :o[/rquote]

bedankt, ik heb deze vanuit duitsland naar huis gereden, dat gaf echt wel een kick :D

maar met een duits kenteken nederlanders er uit trekken en inhalen werdt niet in dank afgenomen :P

[rquote=1828223&tid=136859&author=Senatorman][rquote=1816850&tid=136859&author=Uniek]origineel gepost door MonzaRon

wie nog zo'n blokkie zoekt, hier is er eentje, met koets, in de aanbieding ;)

Klikkie doen >>> Opel Senator B 4.0 24V Irmscher

van de prijs zal je spontaan last van je hart krijgen:P[/rquote]

Hier nog een

Opel IRMSCHER Senator B 4.0i 24V

Doe hier een klikkie voor de advertentie

:wub:wub:wub[/rquote]

Dat lijkt die van mij wel :D ik ben nu bezig de mijne rdw/apk

klaar te maken :wub

P1030691.jpg

hier nog meer foto's :

De originele irmscher velgen heb ik er ook bij, die komen er ook weer onder

Komt in mijn commodore B Coupe, en het is geen opc blauw maar parelmoerblauw maar dat kan je op de foto en met dat licht niet zien.

Dan kan je voorstellen hoe dat loppt met 600 kilo minder, dan moet de senator al 100 pk meer hebben om bijtehouden.

Gr. Peter

[rquote=1875759&tid=136859&author=mr-turbo]prachtig ding !

Heb ooit eens het genoegen gehad om met een te mogen rijden en beetje gassen, dat rijdt best lekker :o[/rquote]

bedankt, ik heb deze vanuit duitsland naar huis gereden, dat gaf echt wel een kick :D

maar met een duits kenteken nederlanders er uit trekken en inhalen werdt niet in dank afgenomen :P

:P dat gaat dan zeker van de plek komen :thumbup ik ben benieuwd als die klaar is!

je hebt een u2u voor het mailadres van de man met de 4.0 24V spullen

Komt in mijn commodore B Coupe, en het is geen opc blauw maar parelmoerblauw maar dat kan je op de foto en met dat licht niet zien.

Dan kan je voorstellen hoe dat loppt met 600 kilo minder, dan moet de senator al 100 pk meer hebben om bijtehouden.

Gr. Peter

Ik denk niet dat peter ook ver boven de 200 wilt rijden maar hij trekt hem er waarschijnlijk tot de 200 er wel uit !

En dat vind ik persoonlijk al een prestatie voor zo'n oldie;)

:P dat gaat dan zeker van de plek komen :thumbup ik ben benieuwd als die klaar is!

je hebt een u2u voor het mailadres van de man met de 4.0 24V spullen

Hoe doe je het dan met aandrijving? Kan de achteras wel zoon motor aan?

Wat voor een versnelling bak gebruik je?

En ik heb nog geen informatie ontvangen van die 'mens' met 4.0 blokken.

heb hier de orginele automatbak bij.

de achteras word en orgineele gse as met geventileerde schijvremmen van de diplomat, hoop nog een met sper te vinden, op het moment moet het en gewoone doen.

de draagarmen worden versterkt door yellowstorm racing die met deze auto ook racen, zij versterken ook mijn vooras die ik op het moment aan het bouwen ben. er komen ultimate shockbrekers van de holden commodore v8 in
Ebayteile622.jpg
,

versterkte wielarmen

lowAarm2.jpg

en 90 shore pu bussen, de voorremmen zijn van de bmw 745 met 4 zuigerremklauwen

Ebayteile758.jpg

en instellbare panhardstaaf met uniballs.

denk dat dit all en beetje helpt de auto op de weg te houden, heb de meeste dingen met yellowstormracing besproken die mij in vele dingen advies gegeven hebben.

Ik denk niet dat peter ook ver boven de 200 wilt rijden maar hij trekt hem er waarschijnlijk tot de 200 er wel uit !

En dat vind ik persoonlijk al een prestatie voor zo'n oldie;)

Hoe doe je het dan met aandrijving? Kan de achteras wel zoon motor aan?

Wat voor een versnelling bak gebruik je?

En ik heb nog geen informatie ontvangen van die 'mens' met 4.0 blokken.

heb hier de orginele automatbak bij.

de achteras word en orgineele gse as met geventileerde schijvremmen van de diplomat, hoop nog een met sper te vinden, op het moment moet het en gewoone doen.

de draagarmen worden versterkt door yellowstorm racing die met deze auto ook racen, zij versterken ook mijn vooras die ik op het moment aan het bouwen ben. er komen ultimate shockbrekers van de holden commodore v8 in
Ebayteile622.jpg
,

versterkte wielarmen

lowAarm2.jpg

en 90 shore pu bussen, de voorremmen zijn van de bmw 745 met 4 zuigerremklauwen

Ebayteile758.jpg

en instellbare panhardstaaf met uniballs.

denk dat dit all en beetje helpt de auto op de weg te houden, heb de meeste dingen met yellowstormracing besproken die mij in vele dingen advies gegeven hebben.

Hier nog en paar mooie gegevens over de C 40 SE en ook nog veel zeldzamere 24 klepper.

Let op de koppel en het vermogen van de C 36 Biturbo.

Gr. Peter

Hier nog en paar mooie gegevens over de C 40 SE en ook nog veel zeldzamere 24 klepper.

Let op de koppel en het vermogen van de C 36 Biturbo.

Gr. Peter

Terug
Naar boven