Hoi hoi,
Sinds vrijdag is mijn tigra voorzien van een powerbox, na het inbouwen een testrit gedaan en alles reed prima.
Nu een paar dagen later is er toch iets mis met de auto, zodra ik gas geef tot iets boven de 2000 toeren gaat de tigra heel erg hard schokken. Je zit zelf in de auto mee te doen om het zo maar te zeggen, van voor naar achter.
Het klinkt ook zeer vreemd, lijkt haast wel op een onvolledige verbranding.
Wat is er vrijdag gebeurt aan de auto?
- Powerbox gemonteerd met allemaal nieuwe pakkingen en slangen.
- EGR aansluiting op het EGR plaatje dicht gelast, idem op de powerbox.
- M.A.P. sensor was afgebroken dus hebben we er 1 van een Corsa B af gehaald op de sloop.
Na 10 minuten gaat het motormanagment lampje ook branden terwijl hij vanaf koud af aan al enorm schokt.
Het moet haast wel iets met de box te maken hebben, althans dat lijkt mij zo? Voorheen heeft de auto nooit gek gedaan!
Heeft er iemand enig idee wat het kan zijn, ik hoop het wel!
Groetjes,
Remco
Sinds vrijdag is mijn tigra voorzien van een powerbox, na het inbouwen een testrit gedaan en alles reed prima.
Nu een paar dagen later is er toch iets mis met de auto, zodra ik gas geef tot iets boven de 2000 toeren gaat de tigra heel erg hard schokken. Je zit zelf in de auto mee te doen om het zo maar te zeggen, van voor naar achter.
Het klinkt ook zeer vreemd, lijkt haast wel op een onvolledige verbranding.
Wat is er vrijdag gebeurt aan de auto?
- Powerbox gemonteerd met allemaal nieuwe pakkingen en slangen.
- EGR aansluiting op het EGR plaatje dicht gelast, idem op de powerbox.
- M.A.P. sensor was afgebroken dus hebben we er 1 van een Corsa B af gehaald op de sloop.
Na 10 minuten gaat het motormanagment lampje ook branden terwijl hij vanaf koud af aan al enorm schokt.
Het moet haast wel iets met de box te maken hebben, althans dat lijkt mij zo? Voorheen heeft de auto nooit gek gedaan!
Heeft er iemand enig idee wat het kan zijn, ik hoop het wel!
Groetjes,
Remco