• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motor ratelt/tikt

sinds vandaag motor kapot

s`morgens auto bij Opel garage gebracht i.v.m. nokkenas sensor /klepdeksel pakking vervangen.

kreeg ik later op de dag telefoon dat de motor erg ratelt/tikt vermoedelijk drijfstang lagers stuk zei men :swear :hmmz

toen ik hem bracht was er volgens mij niks mis, ik hoorde geen geratel ,wel met accelereren dan hoorde je de motor wel ( dacht dat het zo hoorde klonk net alsof er een power filter op zat ,of dat je zonder luchtfilter rijd zo`n geluid , heb de auto nu 3 maand ) .

dus ik naar de garage toe en inderdaad motor ratelt/tikt als een gek :swear

laten maken werd te duur i.v.m. mogelijk nog meer gebreken/schade

dus word het een ruil motor , goedkoopste oplossing qua kosten en uren

nu ben ik opzoek naar een 2.2i 16v x22se motor

weet iemand een goede motor liggen of heeft andere oplossing

auto naar de sloop kan altijd nog ,ik krijg er dan toch niks voor is zonde ziet er verder goed uit

Terug
Naar boven