• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motor ruitensproeier C corsa doet het niet meer iemand id?

opelkadetje

Post veel
zoals de titel zegt.. het ruitenvloeistof motortje werkt niet meer.. zo snel ik kan zien zijn er geen zekeringen kapot..

ruitenwisser werkt wel gewoon net als de rest..

heb iets gelezen over verborgen zekeringen.. maar kan niets vinden.

iemand een idee?

kun je niet ff met 2 draadjes 12 volt op het pompje zetten. Als ie dan niks doet is je pompje kaput.

kun je niet ff met 2 draadjes 12 volt op het pompje zetten. Als ie dan niks doet is je pompje kaput.

of even de spanning meten op de stekker, is nog makkelijker mits je een multimeter hebt natuurlijk ;)

of even de spanning meten op de stekker, is nog makkelijker mits je een multimeter hebt natuurlijk ;)

heb ik:P maar je komt niet bij de stekker 123 dus moet sowieso de boel loshalen geloof ik kan k net zo goed de pomp testen:P multimeter heb ik wel ergens:P

heb ik:P maar je komt niet bij de stekker 123 dus moet sowieso de boel loshalen geloof ik kan k net zo goed de pomp testen:P multimeter heb ik wel ergens:P

maar heeft iemand nog een idee waar er verborgen zekeringen zitten voordat ik de boel uit elkaar trek ...

onder de kap als je voor de auto staat heb je rechts alle (voor zover ik weer) zekeringen zitten.... en voor zover ik zie geen kapjes of iets dergelijks..waar eventueel nog wat verscholen zou kunnen zitten?

maar heeft iemand nog een idee waar er verborgen zekeringen zitten voordat ik de boel uit elkaar trek ...

onder de kap als je voor de auto staat heb je rechts alle (voor zover ik weer) zekeringen zitten.... en voor zover ik zie geen kapjes of iets dergelijks..waar eventueel nog wat verscholen zou kunnen zitten?

Terug
Naar boven