origineel gepost door sw_reijnders
origineel gepost door vectrarijder
ik heb geen idee wanneer dat voor het laatst is gebeurt,
heb nog maar net 127000 op de teller staan.
Maar wou wel alles gaan vervangen zoals pakkingen en spanrollen en evt waterpomp etc etc
dat zijn nu net wel de dingen die je vraagt wanneer je een auto koopt en die je hoort te weten
De distri riem moet voor elke 60.000 km of elke 4 jaar vervangen worden.
Dus dat betekent dat hij eigenlijk al 10dkm geleden vervangen had MOETEN zijn.
doe je dat niet op tijd, loop je een risico.
als ze de riem wel vervangen maar de spanrol niet ... dan kan je nog problemen krijgen dus zoveel zegt het niet
mijn spanrol was dus ook neit vervangen en stond op het punt om vast te lopen ... had niet weken later moeten zijn anders had ik hetzelfde probleem gehad als mijnheer hierzo
hangt dus ook zeker van de monteur/het bedrijf af waar je de auto in onderhoudt hebt
origineel gepost door vectrarijder
ik heb geen idee wanneer dat voor het laatst is gebeurt,
heb nog maar net 127000 op de teller staan.
Maar wou wel alles gaan vervangen zoals pakkingen en spanrollen en evt waterpomp etc etc
dat zijn nu net wel de dingen die je vraagt wanneer je een auto koopt en die je hoort te weten
De distri riem moet voor elke 60.000 km of elke 4 jaar vervangen worden.
Dus dat betekent dat hij eigenlijk al 10dkm geleden vervangen had MOETEN zijn.
doe je dat niet op tijd, loop je een risico.
als ze de riem wel vervangen maar de spanrol niet ... dan kan je nog problemen krijgen dus zoveel zegt het niet
mijn spanrol was dus ook neit vervangen en stond op het punt om vast te lopen ... had niet weken later moeten zijn anders had ik hetzelfde probleem gehad als mijnheer hierzo
hangt dus ook zeker van de monteur/het bedrijf af waar je de auto in onderhoudt hebt