• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MOTOR STEUN GEBROKEN HELP MIJ (opgelost)

origineel gepost door jblfreak

komt goed

steun is verstuurd

Gister (zaterdag) ontvangen nog bedankt hier voor :D:D hij zit er nu ook weer aan, en werkt perfekt alweer een rondje gereden :cool: maar nu blijft mijn motor lampje branden en start echt belabberd lijkt of dat die verzuipt (ruikt ook naar benzine) :( en als ie eenmaal loopt niets aan de hand, lampje blijft branden (door die error) als ie start blijft ie eerst op 100 toeren of zo k*tten en dan springt ie naar 2 a 3 seconden op de normale toeren en dan rijd ie fijn, heel soms met weg rijden dan stotterd die ook, dit lijkt mij een sensor toch? iemand enig idee?:hmmz

ok dan

mooi dat ie er weer is kan je weer lekker cruisen

k zou ffies de ecu uitlezen

kwestie van pin a en b in je zekeringkast doorverbinden

je kan op de een of andere manier toch ook je ecu zelf 'resetten' ? misschien dat die die fout nog heeft van tijdens kantelen dattie die blijft aangeven en daarom die fout geeft? zou dit mogelijk kunnen zijn?

Probleem is opgelost, ging de auto ff snel wassen ze was echt vies geworden (jah ZE, het is mijn schatje :D) toen ze niet meer wou starten bij de wasserette trok ik de kap los (ff checken) niks mis dacht ik nog een keer proberen en toen starte ze, keek ff snel nog onder de kap stond toch nog los, toen hoorde ik een raar ge-sis (gisteren niet eens op gevallen :wtf) toen ik zocht bleek een slangetje gescheurd te zijn van een pompje ofzo, vlak achter het nippeltje waar die op moest, heb hem afgescheurd en opnieuw er op geplaats PROBLEM SOLVED!!

motor lampje weg, starten en lopen, heb 'r net in de turtle wax gegooid als verwennerij :P mensen bedankt voor jullie hulp! met name jblfreak voor de steun :D btw het blenderen is niet gelukt geen geduld voor :(, binnenkort ff door iemand laten regelen die het kan!

mooi dat t goedgekomen is

k had pas hier een corsa voor reparatie (balken en schotels lassen ) die liep ook niet zo lekker zal m ook in de vacuum slangetjes

blinderen is echt een klote werk ik heb er ook geen geduld voor haha

Terug
Naar boven