• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Motor Up Xtreme

Voor 45 euro wil ik de proef op de som weleens stellen of het echt werkt. Iemand anders nog ervaring met dit goedje?

Ik geloof anders niet in TellSell meuk, maar na veel commentaar te lezen en videos moet dit spul schijnbaar toch wel werken...

Heb het besteld, dus testresultaten volgen king:

Prachtige reklame MIKE!!

Staan ze zo water tegen de krukas aan te spuiten en dan roepen: OOOOOOOH hij loopt niet vast! Nee omdat

je hem staat te koelen met je tuinslang muts... :D

Die geluiden kunnen van alles zijn natuurlijk. Dat zegt echt helemaal nul.

En int eerste filmpje kan er van alles met die gewichtjes zijn.. Daarbij komt er nog olie uit druipen als ie stilstaat dus er is wel smering!

Ik geloof niks!! :P

Succes met het proberen! ik wil de resultaten wel horen! Of zien!

Misschien kan je 2 onduidelijke filmpjes maken waarin we het verschil van voor en na kunnen horen :P :D:D:D:D

Haha. Geen idee lol, als je het niet probeert weet je het ook niet. Spull zou goed zijn voor 80,000 km, en blijft zitten als je olie ververst. :jerry

FLAUWEKUL!!

Net als de CYCLONE en de rest van die prul, je reinste oplichting.

Maar...........er zijn er altijd weer van die gasten die daar intrappen en bestellen.

Nun ja............elk jaar en elk jaar maar weer komen er mensen bij op planeet aarde.

En dat zijn allemaal nieuwe kansen voor den oplichter, en zo blijft het in stand.

:jerry:jerry

wij hebben tsl getest met een zelfde soort draaibankje. eerst met normale olie en gewichtjes hangen, na X aantal sloeg t vast.

toen het bakje vervangen voor pure tsl, en niet vast te krijgen, zelfs extra bandenloodjes gepakt en het hele zaakie volgehangen, hij bleef gesmeerd zonder vast te lopen.

origineel gepost door mayhem

wij hebben tsl getest met een zelfde soort draaibankje. eerst met normale olie en gewichtjes hangen, na X aantal sloeg t vast.

toen het bakje vervangen voor pure tsl, en niet vast te krijgen, zelfs extra bandenloodjes gepakt en het hele zaakie volgehangen, hij bleef gesmeerd zonder vast te lopen.

tsl :cool: ?

Ik ga niet dood aan 45 euro, dus ik ga het proberen :P

Heb een goed rot lopende zitmaaier hier, eens erin gieten dat spul :vertag

Ik ga het trouwens ook in de Cali gooien, want Co is te hoog, en dat spul schijnt het omlaag te brengen ook nog :cool: . Rijd er bijna nooit mee, dus Co is dan niet zo lekker bij APK :P

origineel gepost door 2e-c14nz

Ik blijf erbij, de flavour wave turbo rules :wors

NEEEEEEEEE

Mr T roels :jerry

MrTFlavorWave2.jpg

:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors:wors

origineel gepost door Bart Hoedemaker

Hoe verklaar je dit dan? De olie gaat naar de munt beneden in het glas, ipv te dijven op het water

Heel simpel, laat ze het nog eens doen, maar dan met een touwtje aan het muntje, eens kijken of het meegaat met het muntje, of alleen simpelweg zwaarder is als water :sleeping

origineel gepost door Hacula

origineel gepost door Bart Hoedemaker

Hoe verklaar je dit dan? De olie gaat naar de munt beneden in het glas, ipv te dijven op het water

Heel simpel, laat ze het nog eens doen, maar dan met een touwtje aan het muntje, eens kijken of het meegaat met het muntje, of alleen simpelweg zwaarder is als water :sleeping

Schijnbaar wel, want ze " claimen " dat de aantrekkingskracht op metaal zeer groot is. Maar ik ga dit hier thuis zelf idd even testen met een muntje ook omhoog en omlaag.

Terug
Naar boven