Is de huidige indeling van dit forum niet een beetje achterhaald, het lijkt me namelijk een stuk overzichtelijker om deze 3 onderdelen te scheiden, Wat heeft airco met een diesel te maken of een lpg met een diesel? Je krijgt er natuurlijk wel wat meer subforum bij maar uiteindelijk zou het wel overzichtelijker worden.
Ook de term ecotec is inmiddels een beetje achterhaald omdat zo'n beetje iedere motor van de laatste 12 jaar een ecotec motor is. Je zou bijvoorbeeld kunnen kiezen voor de volgende subforums:
benzine motoren
diesel motoren
lpg motoren
airco (is het uberhaupt wel noodzakelijk om er een apart forum van te maken)
en dan vervolgens de forum 1,8 liter motoren en ecotec schrappen. Dat de 2 liter forum er apart staan is opzich wel logisch omdat daar inderdaad veel specifieke animo voor is.
C20xe (2.0 16v) (Forum Moderators: Ronaldo)
C20let / z20let(2.0 16v turbo) (Forum Moderators: Ronaldo)
C20ne/seh (2.0 8v) (Forum Moderators: Ronaldo)
Ecotec
Cih
Elect. problemen (Forum Moderators: 14XE)
Overige motor types (Forum Moderators: 14XE)
1,8 liter motoren (Forum Moderators: Ronaldo)
Banden, remmen en onderstel
Airco, lpg en diesel problemen
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ook de term ecotec is inmiddels een beetje achterhaald omdat zo'n beetje iedere motor van de laatste 12 jaar een ecotec motor is. Je zou bijvoorbeeld kunnen kiezen voor de volgende subforums:
benzine motoren
diesel motoren
lpg motoren
airco (is het uberhaupt wel noodzakelijk om er een apart forum van te maken)
en dan vervolgens de forum 1,8 liter motoren en ecotec schrappen. Dat de 2 liter forum er apart staan is opzich wel logisch omdat daar inderdaad veel specifieke animo voor is.
C20xe (2.0 16v) (Forum Moderators: Ronaldo)
C20let / z20let(2.0 16v turbo) (Forum Moderators: Ronaldo)
C20ne/seh (2.0 8v) (Forum Moderators: Ronaldo)
Ecotec
Cih
Elect. problemen (Forum Moderators: 14XE)
Overige motor types (Forum Moderators: 14XE)
1,8 liter motoren (Forum Moderators: Ronaldo)
Banden, remmen en onderstel
Airco, lpg en diesel problemen
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.