• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motorkap cleanen,en achterlichten vraag

[rquote=1855590&tid=141588&author=bigmike][rquote=1855112&tid=141588&author=McKaamos]

En led ringen? Je bedoelt een set ronde lampen achter? Ik heb nog wel wat aardigs te koop, geen LED, maar toch...

Denk dat je QuadConversions of Afterburners bedoelt. Zijn smerig duur...

Hey

wat heb je te koop dan?als je iets van een fototje heb,zou je die even door willen sturen dan aub

ps nee ik bedoel niet die afterburners,ik bedoel echt van de ringen met led lichten dr in,zijn er speciaal voor als je bijv een eigen achterlicht zou willen maken of zo..

grts mike[/rquote]

Klik eens op het rood onderstreepte linkje ;)

[rquote=1855197&tid=141588&author=Maurice89]McKaamos weet je ook de link/adres na zo'n achterplaat waar je kenteken nog op kan met de verlichting? Soort van irmscher plaat als je snapt wat ik bedoel.

Ik heb miss quadconversion verlichting gekocht en wil met zo'n plaat de achterkant vlak maken[/rquote]

maurice,bedoel je deze

[rquote=1855197&tid=141588&author=Maurice89]McKaamos weet je ook de link/adres na zo'n achterplaat waar je kenteken nog op kan met de verlichting? Soort van irmscher plaat als je snapt wat ik bedoel.

Ik heb miss quadconversion verlichting gekocht en wil met zo'n plaat de achterkant vlak maken[/rquote]

maurice,bedoel je deze

[rquote=1855603&tid=141588&author=McKaamos][rquote=1855590&tid=141588&author=bigmike][rquote=1855112&tid=141588&author=McKaamos]

En led ringen? Je bedoelt een set ronde lampen achter? Ik heb nog wel wat aardigs te koop, geen LED, maar toch...

Hey

wat heb je te koop dan?als je iets van een fototje heb,zou je die even door willen sturen dan aub

ps nee ik bedoel niet die afterburners,ik bedoel echt van de ringen met led lichten dr in,zijn er speciaal voor als je bijv een eigen achterlicht zou willen maken of zo..

grts mike[/rquote]

Klik eens op het rood onderstreepte linkje ;)[/rquote]

die lexus bedoel je??die heb ik er nu ook op zitten,wil daar juist van af haha

[rquote=1855603&tid=141588&author=McKaamos][rquote=1855590&tid=141588&author=bigmike][rquote=1855112&tid=141588&author=McKaamos]

Hey

grts mike[/rquote]

Klik eens op het rood onderstreepte linkje ;)[/rquote]

die lexus bedoel je??die heb ik er nu ook op zitten,wil daar juist van af haha

[rquote=1855634&tid=141588&author=bigmike][rquote=1855197&tid=141588&author=Maurice89]McKaamos weet je ook de link/adres na zo'n achterplaat waar je kenteken nog op kan met de verlichting? Soort van irmscher plaat als je snapt wat ik bedoel.

maurice,bedoel je deze

Ja zoiets bedoel ik:P Maar ik wacht wel tot ik er eentje tegen kom die verkleurd is enzo wil hem tog in een kleur laten spuite:thumbup

[rquote=1855634&tid=141588&author=bigmike][rquote=1855197&tid=141588&author=Maurice89]McKaamos weet je ook de link/adres na zo'n achterplaat waar je kenteken nog op kan met de verlichting? Soort van irmscher plaat als je snapt wat ik bedoel.

maurice,bedoel je deze

Ja zoiets bedoel ik:P Maar ik wacht wel tot ik er eentje tegen kom die verkleurd is enzo wil hem tog in een kleur laten spuite:thumbup

voor je ruitensproeiers kan je een bx arm pakken.die heeft de sproeikop in de arm zitten.toen ik een zelf gemaakte dtm wisser had,had ik ook een bx wisser en werkte perfect

voor je ruitensproeiers kan je een bx arm pakken.die heeft de sproeikop in de arm zitten.toen ik een zelf gemaakte dtm wisser had,had ik ook een bx wisser en werkte perfect

[rquote=1855692&tid=141588&author=Maurice89][rquote=1855634&tid=141588&author=bigmike][rquote=1855197&tid=141588&author=Maurice89]McKaamos weet je ook de link/adres na zo'n achterplaat waar je kenteken nog op kan met de verlichting? Soort van irmscher plaat als je snapt wat ik bedoel.

maurice,bedoel je deze

Ja zoiets bedoel ik:P Maar ik wacht wel tot ik er eentje tegen kom die verkleurd is enzo wil hem tog in een kleur laten spuite:thumbup[/rquote]

Deze verkleuren niet! :angel

Die Rieger/ Hella achtige dingen wel. En die breken/scheuren ook veel sneller.

[rquote=1855692&tid=141588&author=Maurice89][rquote=1855634&tid=141588&author=bigmike][rquote=1855197&tid=141588&author=Maurice89]McKaamos weet je ook de link/adres na zo'n achterplaat waar je kenteken nog op kan met de verlichting? Soort van irmscher plaat als je snapt wat ik bedoel.

maurice,bedoel je deze

Ja zoiets bedoel ik:P Maar ik wacht wel tot ik er eentje tegen kom die verkleurd is enzo wil hem tog in een kleur laten spuite:thumbup[/rquote]

Die Rieger/ Hella achtige dingen wel. En die breken/scheuren ook veel sneller.

[rquote=1857216&tid=141588&author=2slow][rquote=1855692&tid=141588&author=Maurice89][rquote=1855634&tid=141588&author=bigmike][rquote=1855197&tid=141588&author=Maurice89]McKaamos weet je ook de link/adres na zo'n achterplaat waar je kenteken nog op kan met de verlichting? Soort van irmscher plaat als je snapt wat ik bedoel.

maurice,bedoel je deze

Die Rieger/ Hella achtige dingen wel. En die breken/scheuren ook veel sneller.[/rquote]

ik hoop het dat ze netjes blijven, heb hem gekocht :D

[rquote=1857216&tid=141588&author=2slow][rquote=1855692&tid=141588&author=Maurice89][rquote=1855634&tid=141588&author=bigmike][rquote=1855197&tid=141588&author=Maurice89]McKaamos weet je ook de link/adres na zo'n achterplaat waar je kenteken nog op kan met de verlichting? Soort van irmscher plaat als je snapt wat ik bedoel.

maurice,bedoel je deze

Die Rieger/ Hella achtige dingen wel. En die breken/scheuren ook veel sneller.[/rquote]

ik hoop het dat ze netjes blijven, heb hem gekocht :D

Terug
Naar boven