• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Motorkap wit gemaakt met carwrap folie (rest volgt)

Met je wel met minimaal 3 man doen, strak trekken, plakken en fønen.

IMG194.jpg

IMG198.jpg

Ziet er netjes strak uit.

Ben benieuwd hoe de rest van de auto gaat.

Heb je niet veel last van lucht belletjes enzo?

En wat zijn nou de kosten voor alleen de kap?

Want volgens mij is dat folie best wel duur.

Ziet er netjes strak uit.

@Fearless wrote:De hele auto wit?

Dat oranje is net zo mooi :vertag

Yes,

Maar als ge tijd te veel hebt.....................

Magnetron wit is niet mooi........ :hmmz

:jerry

@Fearless wrote:De hele auto wit?

Dat oranje is net zo mooi :vertag

Yes,

Maar als ge tijd te veel hebt.....................

Magnetron wit is niet mooi........ :hmmz

:jerry

@076 wokkel wrote:Ziet er netjes strak uit.

De luchtbellen blaas je strak met de föhn en krijg je een echte vouw dan trek je de folie weer terug en föhn je die weg en plak je weer opnieuw.

Ik heb het buiten onder de afdak gedaan dus had iets last van vuil en dat zie je goed, hup weer iets eraf trekken, vuiltje er onderweg en plakken maar weer.

Heel mooi en makkelijk spul.

Met verzendkosten was is voor dit stuk 59 euro kwijt.

Heb nog een lang smal stuk over die gaat op de zijskirts en evt. spiegels op den duur.

Heb nog een stukje opgevraagd bij twee andere leveranciers, dat verschil wil ik nog wel eens zien.

Eentje is iets duurder maar wel de echte en verbeterende toplaag van 3M, en de andere dat is een goede kwaliteit folie waar ik voor rond de

100 euro de hele auto :jerry kan doen, maar dat wil ik nog wel even bekijken.

Kwaliteit moet het wel zijn!! :thumbup

ha ha ha dit is net wa'k zoek, laat effe weten hoe dat gaat met de goedkopere (100 eu voor heel de auto).. Ik wil mijn c-kadett station graag in allemaal verschillende kleuren heb al verschillende kleur deuren en motorkap en acherklep zou alleen graag nog het dak de spatborden, de achterraamplaten en wat stijlen in totaal andere kleur hebben. Is dit ook in zwart-wit geblokt te krijgen? voor op het dak leek me dit wel gaaf... :D

@076 wokkel wrote:Ziet er netjes strak uit.

De luchtbellen blaas je strak met de föhn en krijg je een echte vouw dan trek je de folie weer terug en föhn je die weg en plak je weer opnieuw.

Ik heb het buiten onder de afdak gedaan dus had iets last van vuil en dat zie je goed, hup weer iets eraf trekken, vuiltje er onderweg en plakken maar weer.

Heel mooi en makkelijk spul.

Met verzendkosten was is voor dit stuk 59 euro kwijt.

Heb nog een lang smal stuk over die gaat op de zijskirts en evt. spiegels op den duur.

Heb nog een stukje opgevraagd bij twee andere leveranciers, dat verschil wil ik nog wel eens zien.

Eentje is iets duurder maar wel de echte en verbeterende toplaag van 3M, en de andere dat is een goede kwaliteit folie waar ik voor rond de

100 euro de hele auto :jerry kan doen, maar dat wil ik nog wel even bekijken.

Kwaliteit moet het wel zijn!! :thumbup

@CQPV6 wrote:ha ha ha dit is net wa'k zoek, laat effe weten hoe dat gaat met de goedkopere (100 eu voor heel de auto).. Ik wil mijn c-kadett station graag in allemaal verschillende kleuren heb al verschillende kleur deuren en motorkap en acherklep zou alleen graag nog het dak de spatborden, de achterraamplaten en wat stijlen in totaal andere kleur hebben. Is dit ook in zwart-wit geblokt te krijgen? voor op het dak leek me dit wel gaaf... :D

Zwart/wit geblokt is er ook.....proeffolie krijg ik van de week binnen, ik ben benieuwd!!

http://www.beekwilder.com/NL/Catalo...-190&variantid=412-190&category=Folie" onclick="window.open(this.href);return false;

ha ha ha dit is net wa'k zoek, laat effe weten hoe dat gaat met de goedkopere (100 eu voor heel de auto).. Ik wil mijn c-kadett station graag in allemaal verschillende kleuren heb al verschillende kleur deuren en motorkap en acherklep zou alleen graag nog het dak de spatborden, de achterraamplaten en wat stijlen in totaal andere kleur hebben. Is dit ook in zwart-wit geblokt te krijgen? voor op het dak leek me dit wel gaaf... :D

@CQPV6 wrote:ha ha ha dit is net wa'k zoek, laat effe weten hoe dat gaat met de goedkopere (100 eu voor heel de auto).. Ik wil mijn c-kadett station graag in allemaal verschillende kleuren heb al verschillende kleur deuren en motorkap en acherklep zou alleen graag nog het dak de spatborden, de achterraamplaten en wat stijlen in totaal andere kleur hebben. Is dit ook in zwart-wit geblokt te krijgen? voor op het dak leek me dit wel gaaf... :D

Zwart/wit geblokt is er ook.....proeffolie krijg ik van de week binnen, ik ben benieuwd!!

http://www.beekwilder.com/NL/Catalo...-190&variantid=412-190&category=Folie" onclick="window.open(this.href);return false;

Het is idd mooi geworden. :thumb

We hebben het met z'n drieén gedaan en dat ging prima.

Het begin was ff wennen maar toen we het onder de knie hadden ging het mooi snel.

Twee goed strak houden en de ander föhnen en plakken. :wors

Het is idd mooi geworden. :thumb

We hebben het met z'n drieén gedaan en dat ging prima.

Het begin was ff wennen maar toen we het onder de knie hadden ging het mooi snel.

Twee goed strak houden en de ander föhnen en plakken. :wors

dit is nog eens een goedkope manier om je auto netjes te krijgen ,maar is dit ook nog beetje dikke folie???

anders heb je er zo krassen/laagje afliggen en heb je mooi wit met oranje streepjes

Terug
Naar boven