• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

motorruimte/bandendruk sticker kadett c

Koendettc

Post weleens wat
Ben bezig met de stickers na te maken die in de motorruimte zitten en op de bestuurdersdeur ivm bandendruk.

Eigenlijk zijn ze al klaar, wacht gewoon nog op prijsopgave van de stickerboer en dan bestel ik...

Maar nu was mijn vraag, zijn er hier geïnteresseerden voor? Ik hoef er absoluut niet rijk van te worden hoor.

Ik zie ze op ebay soms staan voor meer dan 6eur maar dat vind ik te gek vandaar dat ik ze zelf nagemaakt heb.

Ik zie ook héél veel verschillende versies, maar die van mij heb ik nagemaakt van de originele stickers die op mijn kadett zitten, met originele maten dus denk wel dat die van mij aardig in de buurt komen.

Wil gewoon weten als er hiervoor wat animo is zodat ik niet met een berg stickers achterblijf...

en 5 stickers laten maken komt wel wat duur uit dus vandaar dat ik er wat meer zal laten maken.

Het gaat om volgende versies:

stickersklein1.jpg

stickersklein3.jpg

stickersklein2.jpg

uiteraard worden de stickers groter in de originele maat (wil gewoon niet dat iemand anders met mn werk gaat lopen en dan 10eur voor een sticker vraagt :p)

Trouwens als er nog originele stickers zijn die je graag nagemaakt ziet, laat maar horen...

Ik heb daar ook wel interesse in, voor mijn Manta uiteraard. Maar ik weet niet of ik alle originele heb.

Ik heb daar ook wel interesse in, voor mijn Manta uiteraard. Maar ik weet niet of ik alle originele heb.

Interesse in stickers :) Weet niet hoeveel, maar volgens mij kwam die onderste met rood/zwart ook voor in de CorsaA's toch? Mis daar eig ook een sticker :)

Denk dat je mij iig kan neer zetten voor 2 stickers (mits 't onder de 10 euro blijft) :)

Interesse in stickers :) Weet niet hoeveel, maar volgens mij kwam die onderste met rood/zwart ook voor in de CorsaA's toch? Mis daar eig ook een sticker :)

Denk dat je mij iig kan neer zetten voor 2 stickers (mits 't onder de 10 euro blijft) :)

Laten maken is ook duur hoor, als je maar een klein aantal afneemt.

Dan is die 6 euro nog niet eens zon gekke prijs

origineel gepost door Fearless

ik heb al een prijs gekregen van 30eur voor 20stuks dus denk wel dat het goedkoper kan dan 6eur...

maar heb nu eerst offerte gevraagd bij stickerboer hier in de buurt, eens zien wat die aanbiedt...

heb ook al nog stickers ontworpen en laten drukken aan 83cent/stuk waren er toen wel 200. En dat was/is hele goeie kwaliteit. (15x8cm)

stickers.jpg

dus moet zeker goedkoper dan 6eur kunnen ;)

origineel gepost door Fearless

ik heb al een prijs gekregen van 30eur voor 20stuks dus denk wel dat het goedkoper kan dan 6eur...

maar heb nu eerst offerte gevraagd bij stickerboer hier in de buurt, eens zien wat die aanbiedt...

heb ook al nog stickers ontworpen en laten drukken aan 83cent/stuk waren er toen wel 200. En dat was/is hele goeie kwaliteit. (15x8cm)

stickers.jpg

dus moet zeker goedkoper dan 6eur kunnen ;)

ik wil ze graag alle drie, drie keer :vertag

ben benieuwd wat de prijs word, maakt ook niet zo veel uit .

groetjes erwin

ik wil ze graag alle drie, drie keer :vertag

ben benieuwd wat de prijs word, maakt ook niet zo veel uit .

groetjes erwin

Prijs is bekend:

Prijs per sticker wordt 3,50eur

Verzending Nederland + 90ct

verzending Belgie + 59ct

uiteraard hoef je de verzending maar 1 keer te betalen als je meerdere stickers koopt...

dus wie interesse heeft graag een privé berichtje dan stuur ik de betaalinfo door van zodra ik de stickers in mn bezit heb.

Prijs is bekend:

Prijs per sticker wordt 3,50eur

Verzending Nederland + 90ct

verzending Belgie + 59ct

uiteraard hoef je de verzending maar 1 keer te betalen als je meerdere stickers koopt...

dus wie interesse heeft graag een privé berichtje dan stuur ik de betaalinfo door van zodra ik de stickers in mn bezit heb.

origineel gepost door Stender

Komen ze nog voor andere types?

als daar genoeg belangstelling voor is wel ja.

En natuurlijk als ik de orginele maten ed krijg...

Terug
Naar boven