• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Motorsteun bouten/moeren calibra 4x4

the aviator

Post weinig
Geachte 4x4 liefhebbers,

Ik heb deze topic ook in het onderdelen gezocht topic geplaatst, maar misschien dat ik via deze topic sneller geholpen wordt:

Wie kan me helpen aan de bouten waarmee de versnellingsbak (F20 4x4) van foto 1 bevestigd zit aan de motorsteun van foto 2. Tevens ben ik opzoek naar de moeren waarmee de motorsteun van foto 2 weer vastzit aan het frame.

Ben eigenlijk opzoek naar alle bouten waarmee de 4x4 verdeelbak vast zit aan de versnellingsbak en motor. Wie o wie kan me hiermee helpen?

Vriendelijke groeten,

Steve

Foto 1:

DSC02170.jpg

Foto 2:

DSC02562.jpg

En anders een lang eind schroefdraad halen, op maat afzagen, moer aan 1 eind lassen en je hebt ook bouten. Dealer heeft steeds minder verkrijgbaar dus dan zul je moeten gaan improviseren.

origineel gepost door kadett4x4

gewoon bij de dealer bestellen.

groeten.

die 3 bouten kon ik niet meer bij de dealer bestellen, hadden ze niet meer en (naar hun zeggen) ook niet in duitsland :(..

Heb geen middelen om te lassen dus zelf bouten maken gaat niet op..Maar ipv zelf maken/lassen kan ik dus ook gewoon standaard bouten gebruiken? wat voor lengte bout moet ik ongeveer hebben?

Gegroet

Terug
Naar boven