• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mtech chip corsa B gsi

ik zou naar duitsland gaan veel beter en meer vermogen maar of je er iets van merkt is het 2e . eerst inderdaad alles mechanisch dan is het vermogen verschil veel duidelijker.

[rquote=1892933&tid=144637&author=Fearless][rquote=1892908&tid=144637&author=Corsa_GSi]Op een standaard motor diverse keren goede ervaringen gehad met een FGA Powerbox, zo'n kastje wat je tussen je ECU en motor zet.

In het verleden diverse ingebouwd met vermogenstest voor- en achteraf.[/rquote]

Lijkt me ook niet ideaal.

Zon ding houd de computer voor de gek door de ingangsignalen te veranderen....???

Ken er wel wat die de computer voor de gek houden door een weerstand in de draad van de temp.sensor te solderen.

Computer denkt dat de motor koud is en spuit vervolgens meer brandstof in.

Tis weer niet ideaal, maar leverde wel weer wat winst op.[/rquote]

Dat klopt dat er kastjes zijn die alleen weerstand bevatten, maar kan je met zekerheid zeggen dat het bij deze niet zo is.

[rquote=1892933&tid=144637&author=Fearless][rquote=1892908&tid=144637&author=Corsa_GSi]Op een standaard motor diverse keren goede ervaringen gehad met een FGA Powerbox, zo'n kastje wat je tussen je ECU en motor zet.

In het verleden diverse ingebouwd met vermogenstest voor- en achteraf.[/rquote]

Lijkt me ook niet ideaal.

Zon ding houd de computer voor de gek door de ingangsignalen te veranderen....???

Ken er wel wat die de computer voor de gek houden door een weerstand in de draad van de temp.sensor te solderen.

Computer denkt dat de motor koud is en spuit vervolgens meer brandstof in.

Tis weer niet ideaal, maar leverde wel weer wat winst op.[/rquote]

Dat klopt dat er kastjes zijn die alleen weerstand bevatten, maar kan je met zekerheid zeggen dat het bij deze niet zo is.

ja of ATM dat lijkt mij ook wel een goed bedrijf.. Kreeg net een telefoontje van hun of ik nog vragen had enzo vond het wel erg netjes opzich... Heb hem nog niet laten chippen hoor ga ik denk volgende maand doen... Is ook corsa C maar dan wel DTI

Zij geven mij 15pk meer

en daar komt die ook op de bank..

ja of ATM dat lijkt mij ook wel een goed bedrijf.. Kreeg net een telefoontje van hun of ik nog vragen had enzo vond het wel erg netjes opzich... Heb hem nog niet laten chippen hoor ga ik denk volgende maand doen... Is ook corsa C maar dan wel DTI

Zij geven mij 15pk meer

en daar komt die ook op de bank..

[rquote=1892990&tid=144637&author=joop1970]

Wil je alleen een teleurstelling sparen...

Dat is ook een zeer goede tip hoor! Ik zou alleen met mijn leken verstand zeggen dat 12 pk toename niet helemaal niks is.

Je hebt zelf ook slechte ervaringen met M-t/pech?[/rquote]

12 pk?!?!?! M-tech gebruikt geneens een testbank dus waarschijnlijk zit je ver onder de 12 pk 'winst'. je auto moet voor en na het chippen op de testbank, dan zie je pas hoeveel pk winst je gemaakt heb.

[rquote=1892990&tid=144637&author=joop1970]

Wil je alleen een teleurstelling sparen...

Dat is ook een zeer goede tip hoor! Ik zou alleen met mijn leken verstand zeggen dat 12 pk toename niet helemaal niks is.

Je hebt zelf ook slechte ervaringen met M-t/pech?[/rquote]

12 pk?!?!?! M-tech gebruikt geneens een testbank dus waarschijnlijk zit je ver onder de 12 pk 'winst'. je auto moet voor en na het chippen op de testbank, dan zie je pas hoeveel pk winst je gemaakt heb.

ik ben bij Mtech geweest, en ik ben tot nu toe dik tevreden. ik merk het ook echt duidelijk dat die nu gechipt is, en ik merk ook veel meer dat de mantzel powerbox erop zit.

maarja ieder zijn eigen keus he, ik heb in iedergeval geen problemen gehad bij Mtech

ik rijd een corsa b gsi met x16xe trouwens

ik ben bij Mtech geweest, en ik ben tot nu toe dik tevreden. ik merk het ook echt duidelijk dat die nu gechipt is, en ik merk ook veel meer dat de mantzel powerbox erop zit.

maarja ieder zijn eigen keus he, ik heb in iedergeval geen problemen gehad bij Mtech

ik rijd een corsa b gsi met x16xe trouwens

ja dat klopt wel, dan ga je het wel veel beter merken. bij mij is de chip ook wel aangepast naar de mantzel, dus ik weet niet of een standaard chip van Mtech gaat werken op een standaard gsi.

Terug
Naar boven