• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mtech chip corsa B gsi

ja dat klopt wel, dan ga je het wel veel beter merken. bij mij is de chip ook wel aangepast naar de mantzel, dus ik weet niet of een standaard chip van Mtech gaat werken op een standaard gsi.

[rquote=1895363&tid=144637&author=Benjamin corsaGSI]ja dat klopt wel, dan ga je het wel veel beter merken. bij mij is de chip ook wel aangepast naar de mantzel, dus ik weet niet of een standaard chip van Mtech gaat werken op een standaard gsi. [/rquote]

Vreemd...

M-Tech maken toch geen chips op maat...

(Staat in ieder geval zo op hun website vermeld)

Klik---> LINK

Kijk maar onderaan...

[rquote=1895363&tid=144637&author=Benjamin corsaGSI]ja dat klopt wel, dan ga je het wel veel beter merken. bij mij is de chip ook wel aangepast naar de mantzel, dus ik weet niet of een standaard chip van Mtech gaat werken op een standaard gsi. [/rquote]

Vreemd...

M-Tech maken toch geen chips op maat...

(Staat in ieder geval zo op hun website vermeld)

Klik---> LINK

Kijk maar onderaan...

Is bij de mtech chip ook de toerenbegrenzer verhoogt?

Ik heb laatst voor het eerst een chip op maat geschreven voor een delco ecu (c16se).

Misschien dat ik de corsa b gsi ook maar eens moet oppakken en kijken wat ik eruit kan halen op de rollenbank.

Ik heb laatst voor het eerst een chip op maat geschreven voor een delco ecu (c16se).

Misschien dat ik de corsa b gsi ook maar eens moet oppakken en kijken wat ik eruit kan halen op de rollenbank.

ja dat heeft hij me wel verteld in iedergeval, hij had hem aangepast naar de mantzel, en de injectoren wat anders afgesteld in de chip ofso, hij heeft is er in iedergeval een tijdje mee bezig geweest.

en de toerenbegrenzer is ook wel een stuk hoger gezet, kan hem nu tot ver in rode doortrappen.

ja dat heeft hij me wel verteld in iedergeval, hij had hem aangepast naar de mantzel, en de injectoren wat anders afgesteld in de chip ofso, hij heeft is er in iedergeval een tijdje mee bezig geweest.

en de toerenbegrenzer is ook wel een stuk hoger gezet, kan hem nu tot ver in rode doortrappen.

Terug
Naar boven