• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

muis vastgeplakt op vuurpijl

hanskadett

Post veel
in drachten heeft de politie twee mannen opgepakt die in een dierenzaak een muis hadden gekocht en met tape op een vuurpijl plakte en hebben afgeschoten.

wonderbaarlijk heeft het dier het overleefd. :shock:

ik kan hier maar een ding op zeggen :swear geef mij die gasten ik ram ze zo in elkaar dat ze nooit meer lopen of eten (tenzij via infuus) of lopen :fy1

word er gewoon kut ziek van dat er altijd mongolen zijn die dierenleed vergroten.

dankzij dit soort eikels word straks nog eens commercieel vuurwerk verboden

kortom afknallen dat soort volk word er :puke van

walgelijk volk BAH!!!

@KadAstra-EF wrote:Tja, soms zijn wij Friezen niet altijd lief voor onze dieren in de provincie.

Daarom als straf: Kielhalen 4x. Doen ze het nooit weer die kutboeren, want dat zijn het daar in Bergum.

Rik :swear

hier in de stad zijn er ook zat die ik van de westpoint (hoge woontoren) af zou willen gooien

vooral het type wat een hond neemt omdat het stoer staat en image geeft

maar nog niet eens zijn eigen billen kan afvegen laat staan goed voor een beest te zorgen :fy1

Helemaal mee eens ik had het ook niet moeten zien in ieder geval want dan hadden ze niks met oud en nieuw kunnen zien omdat hun ogen dicht zouden zitten

Tja wel dubbel nu maakt de muis het goed

En maandag ofzo verkopen ze hem als slangen voer

Muisje heb iig een prettig vooruitzicht

:fy1 :fy1 :cry :cry :argue :argue

Heb het hier al een keer gezegd....stuur mij die dierenbeulen nadat ze vrijkomen, mogen ze proberen om een vuurpijl aan een van mijn twee BoerBoels van bijna 100kg p/st te bevestigen......

Wens ze veel succes......!!! :twisted: :twisted:

Onze katten vreten muizen en vogels aan de lopende band maar als mens moet je dit niet doen nee.. :(

Vroeger was het ook tof onder sommigen om naalden in pijltjes te doen en op katten te schieten met je pvcbuis..

Eikels!

ze hadden meerdere muizen gekocht.

hoe ziek ben je om daar geld aan uit te geven.

ziek gasten zijn het kapot maken moet je ze.

ik heb mijn huisdieren lekker binnen zitten nu en gaan pas na 3 jan weer naar buiten.

moet zulke gasten niet tegen komen.

want ik pak ze aan.

als zal het mijn strafblad vergoten.

Ze waren vlgs de verkoper als slangenvoer verkocht.

Een wisse dood gingen ze toch al tegemoet, maar in dit geval "Going Out with a Bang" zoals die Amerkianen het mooi zeggen.

Ik begrijp de comotie wel, het is in principe niet vlgs de wetten der natuur, maar mishandeling.

Tja, soms zijn wij Friezen niet altijd lief voor onze dieren in de provincie.

Daarom als straf: Kielhalen 4x. Doen ze het nooit weer die kutboeren, want dat zijn het daar in Bergum.

Rik :swear

Zo zie je maar weer hoe ziekelijk mensen kunnen wezen .

dat zijn van die hopeloze figuren die niets beter te doen hebben.

vaak zijn dit kerels die in hun broek schijten als ze ruzie hebben en zo hun frustratie's afreageren op hulploze dieren ,of thuis hun vrouw en kids mishandelen .

wat zou ik graag even apart in een hokkie zitten met dat soort mensen .

en wat krijgen ze ,weer een procesverbaal :swear

ja dit soort berichten laat mijn bloed koken van woede :fy1

vind het daarom ook geweldig dat er nu de dierenpolitie bestaat hopelijk word dit soort tuig van de richel eindelijk grof aangepakt :agent

Terug
Naar boven