• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

muziek en dynamo?

Je kan wel een extra accu plaatsen met een scheidings relais, alleen moet je als die bijv. achterin komt een gel accu nemen ivm de veiligheid. Je wil niet onder de zwavelzuur komen als je wordt aangereden kan ik je vertellen.

Dan nog moet die accu wel goed geladen worden en als je weinig kilometers maakt kan dat een probleem zijn. Wel helpt dan zo'n accubescherm zonnepaneeltje die je simpel met zuignapjes op je achterruit kan plakken. Die heeft bijv. Conrad voor een tientje of drie...

net een andere woofer wezen halen

verbruik gemeten//

220 km op 15 liter gemiddelt zon 1/14 1/15

das wel netjes tog voor een 1.4

spb49j.jpg

2jbwrc8.jpg

mn nieuwe aanwinst

versterker ga ik zo halen:D

het is echt ziek ziek spul dit,

net mn versterker wezen halen.. mtx thunder 1500 watt rms. wat een beest.

kist gaat wel vreselijk laag:D

ik d8 van zooow dit gaat laag,, pak een volgend nummer, en mn ruitewisser aan de achterkant wist niet waar hij het zoeken moest whahaha

Staan leuke videos op die site, van ramen die op een metertje ov tien afstand zichtbaar beginnen te trillen, gasten die bijna 190db uit hun auto pompen, ziek!!

vinci,, die website dpet het wel maar die videos kan ik nie aanklikke.. dan zegt hij foute link ofzo:(

ik vind dak het goed doe met 127 db

die andere kist had 102 db haha deur panelen staan egt te klapperen.

accu het het net wel net niet aan:P. ach iets voor de toekomst:)

127db is echt ziek hoor, dat er mensen zijn die Baja races rijden betekent ook niet dat je hier over de Amsterdamse grachten moet gaan rijden met zo'n Methanol slurpend monster ;)

gaan we wel weer een filmpje krijgen wanneer is vol aanstaat? we willen de ruitenwissers zien springen ;)

" onclick="window.open(this.href);return false;

zal van de week wel is een nieuwe maken. van de wisser:P..

op een afgelegen plaats.. want de buurvrouw werd een beetje boos ghehe :jerry

whaha idd

heb net 2 dingetjes ondenkt,,

aan een wielkast begon de verf iets te bladeren en toen ik pulkte.. brak er een stukje verf af zodra het weer wat beter weer is gaan we die kan nog even een keer goed doen!

en met de muziek even gemeten..

stationair 14.2 volt muziek aan zachtjes 13.5 muziek keihard 11.8 volt.. lamjes aan en 11.5 dan wil de versterker over slaan :jerry

miss tog iets aan de stroom doen :D

Terug
Naar boven