• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

My new Ride!

Marcel28

Post weinig
Hallo,

Na wat ellende met mijn vectra B zoals:

- Parkeerschade

31072009082.jpg

- distributie ketting aan vervanging toe:wtf :vertag

- nw banden rond om

- nw schijven en blokken rond om

- Roest bij de deurklinkers achter

en nog een waslijst hebben we besloten om toch maar voor een andere vectra te gaan zoeken

Vectra hebben we gevonden! zie onderstaande :kewlpics

Het is een vectra C station 2.2 benzine automaat in eleganse uitvoering. Auto heeft nu net 84900km gelopen.

Als het mee zit staat deze over 2 weken bij ons op de parkeerplaats.

VectraC1.jpg

VectraC2.jpg

VectraC3.jpg

Hopen wel dat deze auto wat langer meegaat dan de b2

IMG_1104.jpg

Gr

Marcel

By te way die dame op de foto is niet mijn vrouw!:cool:

Mooie Vec. Persoonlijk vind ik dat hout binnenin verschrikkelijk, maar dat ie echt mijn persoonlijke mening. Voor de rest mooie Station met een mooi KM stand..

ach, er valt altijd nog wat aan toe doen, vonden het belangrijker om een goed onderhouden vec c te zoeken. Veel tijd hadden we niet want de distri ketting van de vec B lappert al behoorlijk

Alvast gefeliciteerd met je nwe vec (weinig km's, kan je nog veel plezier van hebben), en veel veilige km's gewenst. Het wordt druk met de c-stations hier op het forum, voel me een beetje in de minderheid met m'n sedan uitvoering.

origineel gepost door jocoma

Alvast gefeliciteerd met je nwe vec (weinig km's, kan je nog veel plezier van hebben), en veel veilige km's gewenst. Het wordt druk met de c-stations hier op het forum, voel me een beetje in de minderheid met m'n sedan uitvoering.

ik nog minder met mijn B1........

er nemen nu wel heel veel mensen de stap van B naar C

Gefeliciteerd, en hopelijk heb je nu meer geluk.....

Ziet er vraai uit.

Veel plezier ermee.......:jerry

arnold

origineel gepost door Silver

volgensmij zijn er nu meer vectra type A hier op het forum dan type B :D

Erg Mooi!!,

En een automaat, had ik ook wel gewild maar ik kwam er geen tegen binnen budget. Dus nu maar weer handgeschakeld.

Veel veilige en onderhoudsvrije km's gewenst:thumbup

Groet Tim

Prachtige Vec, Proficiat!! Heb je je B ingeruild? En dan ook nog een automaat.....heerlijk rijdt dat!

Veel plezier met deze mooie Vec! :kewlpics

origineel gepost door Silver

En ik nog weer minder met m'n B1 sedan :hmmz

Maar absoluut een mooie bak! Dat je er maar veel plezier van mag hebben!!

Yiehaaaaa, alweer een C erbij. Van harte met je nieuwe werkpaard. Ziet er mooi uit. Veel veilige kilometers gewenst.

Groet Roel

Hey Marcel,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ik wens je veel onbezorgde kilometers toe en veel plezier met de toekomstige mod's:cool:

Safe driving Jurgen

origineel gepost door Marcel28

By te way die dame op de foto is niet mijn vrouw!:cool:

Haha, nee ik had er idd niet herkend. Anders had de afgelopen zomer der geen goed gedaan:cry

Safe driving Jurgen

Terug
Naar boven