• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

My new Ride!

Hey jurgen.. kan ik dan xenon setje van jouw nog terug kopen:afro heheh.

Weet niet of het nu in deze auto ga inbouwen i.v.m. de aangescherpte regels.

Moet zeggen dat zo'n 2.2 automaat wel erg lekker rijdt. Nog veel lekkerder dan de B met de 2.2 en autmaat

Groetjes

Marcel

Hey Marcel,

Toch over de prijs eens kunnen worden !?

Mooie Vec !! veilige km toegewenst !!

Als tie er is is willen we natuurlijk meer :kewlpics

origineel gepost door Marcel28

Hey jurgen.. kan ik dan xenon setje van jouw nog terug kopen:afro heheh.

Weet niet of het nu in deze auto ga inbouwen i.v.m. de aangescherpte regels.

Groetjes

Marcel

Helaas, die doe ik niet meer weg, ze werken nog perfect. Maar uhh aangescherpte regels?? Lijkt mij een model 2004 die je hebt. Daar kan rustig een aftermarket set in. Dat gedoe met die codes in je koplamp... Volgens mij staan er zoveel letters in dat de politie het verschil geen eens zien als ze al zouden willen kijken:agent En een sproeisysteem is pas verplicht op voertuigen vanaf 2006.

Safe driving Jurgen

eens kijken of ik ergens nog een setje voor cambus systeem kan vinden. Zit nu alleen nog met een distri ketting setje in m'n maak. Die kll dealer wil het niet terug nemen.

origineel gepost door Silver

origineel gepost door jocoma

Alvast gefeliciteerd met je nwe vec (weinig km's, kan je nog veel plezier van hebben), en veel veilige km's gewenst. Het wordt druk met de c-stations hier op het forum, voel me een beetje in de minderheid met m'n sedan uitvoering.

ik nog minder met mijn B1........

er nemen nu wel heel veel mensen de stap van B naar C

Wij zijn van A naar C gegaan :P

Maar mooie vectra!!!! hoe zit het met de ketting van je nieuwe ride?

origineel gepost door 2000

origineel gepost door Silver

origineel gepost door jocoma

Alvast gefeliciteerd met je nwe vec (weinig km's, kan je nog veel plezier van hebben), en veel veilige km's gewenst. Het wordt druk met de c-stations hier op het forum, voel me een beetje in de minderheid met m'n sedan uitvoering.

ik nog minder met mijn B1........

er nemen nu wel heel veel mensen de stap van B naar C

Wij zijn van A naar C gegaan :P

Maar mooie vectra!!!! hoe zit het met de ketting van je nieuwe ride?

ben van astra F naar vectra C gegaan:jerry

Distributie ketting van m'n nieuwe vec is uit voorzorg vervangen, helaas past dit setje daar niet op. Maar goed hopen maar dat ik het distributie setje kwijt raak. Setje is geschikt voor een Z 2.2 SE

Terug
Naar boven