• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

My opel app en opel connect

Ik heb op mijn GLX met opel connect nog steeds maar 3 van onderstaande diensten. te weten 1, 2 en 5.

Ik neem aan dat niemand er al meer aan de praat heeft gekregen ?

Als je iets van de punten 3 en 4 hebt gaat dat met het oudere On Star of heb ik dat mis ?

8w730j4p7v96ad02ci9efy3ag0osr9gq.jpg

[quote quote=18375091]Ik heb Tom Tom live service ‘gekocht’ in de my opel app. Hoe wordt deze dienst op mijn nav in de auto weergeven?[/quote] Als je je mobiel als hotspot koppelt met je GLX systeem (staat in dit topic beschreven) dan zie je bij het navigeren rechtsonder een ‘TomTom live’ logo staan.

In myopel heb ik 4 dagen geleden tomtom live 'gekocht'.

In de app staat echter "service is bezig' bij -startdatum onderhoudsabonnement... Is live nu beschikbaar of loopt de aanvraag nog :-(

[quote quote=18375113]In myopel heb ik 4 dagen geleden tomtom live ‘gekocht’. In de app staat echter “service is bezig’ bij -startdatum onderhoudsabonnement… Is live nu beschikbaar of loopt de aanvraag nog
wpml_sad.gif
[/quote] Ik heb geen ervaring met een onderhoudsabonnement voor mijn GLX, ik heb alleen een abonnement voor Live Navigatie. Heb je een e-mail van My Opel gehad om je account te activeren? Na het activeren kan je Live Navigatie volgens mij gebruiken. Wat zie je op de website connect.opel.nl als je daar inlogt? Bij mij staat Live navigatie=Actief

Ik heb my opel al eerder geactiveerd. Het is geen onderhoudsabonnement. Ik kon live services kopen voor 0 euro en heb dat gedaan. Nu staat er als ik in my opel live services aanklik 2 extra regels - start abonnement en - einddatum abonnement
2fu5p5fl9b6l80vgb3xpc6znwqk5zj9s.jpg

En wat zie je als je op de website inlogt? Als daar staat dat Live Navigatie actief is dan moet het werken en zie je op je navigatiescherm in je auto rechtsonder TomTom Live logo staan (als je mobiel als hotspot is gekoppeld).

Diegene die routes kunnen opslaan, hebben jullie een PSA glx of een GM glx? Dit ivm hardware die ze er in hebben gebouwd.

Kunnen route's opgeslagen worden op een Intellilink 5 systeem? Hoe?

Elke GLX geleverd in NL komt toch van de PSA band in Sochaux? Of bedoel je dat je GLX'n hebt met On-Star of (vanaf medio 2019) met OpelConnect?

:help: Idd Frans onstar vs Connect. Ongelofelijk dat ik met Onstar auto rij en binnen een jaar dit systeem volledig wordt afgeschreven.

Oorzaak gevonden voor mijn GLX :
tk5jbi5ybi8jxf657hnb0ehy7qngodg5.jpg

Als Opel dan ook als ze toch weten dat het niet werkt ook in de App die optie niet activeren.. Zou een hoop aannames/verwachtingen/frustratie/teleurstellingen schelen..

Terug
Naar boven