• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Najaars meeting Amersfoort 7 Oktober OPN

GTS Vectra

Post veel
flyeramersfoort2012b.jpg

Gaat er iemand hier nog heen?

Het is altijd wel een leuk treffen :thumb

Gr Jurgen,

@KadAstra-EF wrote:

Ook hoop ik dat ik mag komen, ben geen OPN-lid namelijk :shock:

Ik ben ook geen lid maar was de vorige edities in ieder geval welkom ;)

Mooie foto's

Was weer een top meeting met veel verschillende opels

Helaas worden de oldies steeds schaarser maar dat geeft ze dan wel weer meer bekijks op een meeting en dat is dan ook weer een plus punt :thumb

Heb zelf een aantal filmpjes geschoten

http://www.youtube.com/watch?v=peN50QeKUyE&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=kSK3XUOkQ50&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=_0EFL0ak-iA&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=VDM8oOdINYw&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=DXxZpWsgrIY&feature=plcp

@InjectTheVenom wrote:Staan bijzonder mooie auto's tussen :wub Iemand enig idee van wie die zwarte Calibra Turbo is?

hij komt mij wel bekend voor en volgens mij woont de eigenaar vlak bij mij (Peize,Groningen) maar weet het niet 100% zeker.

@mbvectrav6 wrote:Was een Super-Mooie dag / meeting :D

En voor het eerst met me (originele) GSI naar een meet :D helemaal trots king:

Ook die witte irmscher sprint Corsa A van Dikkie bekeken :wub :wors :wub

Wel jammer dat meeting-seizoen weer voorbij is :(

Grtz. Maurice

Foto's !!!??!! :angel

Je hebt zeker een mooie Corsa GSI,heb m nog even uitgebreid mogen bekijken. (ik was degene van die rooie Ascona C)

Ik heb me weer prima geamuseerd. Vrij grote variatie qua modellen, goed weer en flinke opkomst.

Dompertje: ben helaas op weg naar de meeting een stuk striping kwijtgeraakt :???:

Ik vond het een leuke meeting.

Vond ook dat er veel mooi spul stond....

Helaas voor mij moest de G thuis blijven en ben ik met de daily geweest....

was zeker weer een mooi meet...weer wat nieuwe mensen leren kennen en ook weer een paar bekende gesproken en weer een dolletje gemaakt met Leo.

@helmer opelfan:mooie foto's en die van mij staat er ook mooi op :thumbup

@GTS Vectra:ook mooie foto's :thumbup

Heb zelf niet veel foto's gemaakt en was ook wat aan de late kant maar heb er wel ff weer van genoten.

OPN bedankt voor de gezllige meet en hoop volgend jaar vaker op meetings aanwezig te zijn.

voor diegene die ook naar Tolbert gaan......see you there :thumbup

gr.Paul

Ja Maurice, jij liep met dat mooie fotocameraatje rond!

Stender, het is waar je van houdt inderdaad. Ik vond ook niet alles mooi, maar om dan te zeggen dat je er weinig aan vond... Er stond genoeg mooi spul king:

Was een Super-Mooie dag / meeting :D

En voor het eerst met me (originele) GSI naar een meet :D helemaal trots king:

Ook die witte irmscher sprint Corsa A van Dikkie bekeken :wub :wors :wub

Wel jammer dat meeting-seizoen weer voorbij is :(

Grtz. Maurice

Foto's !!!??!! :angel

Was een leuke meet met een leuke afwisseling qua auto's.

Origineel spul (zoals mijn Rode C Ascona,Kadett GSI rood en een rode Corsa A GSI ,ook de witte Corsa A Irmscher was erg mooi),het nodige verbouwde spul met al dan niet gelukkig gekozen spoilers en de nodige rijdende discotheken,varierend van vooral heel erg veel herrie tot prachtig ingebouwd spul,vooral de rode A Vectra mocht er wezen vond ik. Ook wel grappig was de oranje/gele Kadett GSI met Turbo blok van een keurige wat oudere man,je zou hem zomaar in een Daihatsu move verwachten. Er stond ook wel wat spul waarop ik zeker niet trots zou wezen en wat ik dus persoonlijk niet zou gaan showen op een meeting.

Al met al een leuke dag gehad,alleen 1 puntje van kritiek,de snackwagen duurde wel heel erg lang,hoorde diverse mensen er over mopperen.

Ik heb et wel naar m'n zin gehad hoor! Lekker weertje en slap staan ouwe hoeren... altijd goed toch!?

Ook nog de 3de prijs voor mooiste oldtimer mee naar huis mogen nemen! :thumb

Helaas was dit weer de laatste meeting voor dit jaar, tijd voor een winterslaap!

Terug
Naar boven