• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Najaars meeting Amersfoort 7 Oktober OPN

was een geslaagde dag mooie opels gezien en bekende gesproken heb zelf auto,s gekeurd in de klassen old timer en origineel waren naar mijn mening te weinig auto,s in de old timer klasse die zich ingeschreven hadden die wel mooi waren en mee mochten doen naar mijn idee :wors :wors

ik vond die rode ascona c erg mooi die binnen kwam rijden heb zelfs met de eigenaar gepraat van die rekord p1 vond dat ook een erg mooie wagen :wors :wors en zo stonden er nog veel meer mooie wagens :thumb :thumb

naar een pasje vragen wij ook niet op deze meeting :D

iedereen is welkom met zijn of haar opel we maken er een mooie gezellige dag van het weer zit ook mee in elk geval

oh ja ik ben ook aanwezig met de astra station :jerry

@D.E wrote:@KadAstra-EF wrote:

Ook hoop ik dat ik mag komen, ben geen OPN-lid namelijk :shock:

Ik ben ook geen lid maar was de vorige edities in ieder geval welkom ;)

iedereen is welkom of je nou lid bent of niet alle opel rijders zijn gewoon welkom. :thumb :thumb :thumb

Ik vond er weinig aan dit jaar. Veel 'stoere' mensen, overal andere muziek en vooral veel plastic fantastic auto's.

@asconahobbyist wrote:@mbvectrav6 wrote:Was een Super-Mooie dag / meeting :D

En voor het eerst met me (originele) GSI naar een meet :D helemaal trots king:

Ook die witte irmscher sprint Corsa A van Dikkie bekeken :wub :wors :wub

Wel jammer dat meeting-seizoen weer voorbij is :(

Grtz. Maurice

Foto's !!!??!! :angel

Je hebt zeker een mooie Corsa GSI,heb m nog even uitgebreid mogen bekijken. (ik was degene van die rooie Ascona C)

Hey, dank je voor het compliment :angel

Jou Ascona C mag er ook wezen !! in de zelfde mooie rode kleur als mijn Corsa-tje :D :thumb

Ik zal vandaag of morgen mijn foto's ook nog ff uppen king:

Een hoop bekende wagens!

Die i500 en die Olympia zijn volgens mij van dezelfde eigenaar (Mark?)?

Terug
Naar boven