• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Najaarsmeeting 2013 Amersfoort OPN

@Patrick v voorn wrote:@manta-senator wrote:pascal en ik komen ook weer met onze blitzen. staat er een patat-kar? scheelt thuis weer piepers vreten :jerry

je kan toch ook een patatpan achter in de blitz zetten Daan!! :thumb

Bij goed weer ben ik ook aanwezig met de kadett, is gelijk weer de laatste dit jaar daarna mag hij weer tot het voorjaar uitrusten!

hey gozer. ik ken een jaar waar er geen patat-kar was. zat ik alsnog thuis aan de piepers haha. ik hoop dat ze de parkeergarage opgekrikt hebben. anders moeten we maar vooraan staan vanwege de hoogte haha. zie je daar...

Denk dat ik ook wel kom.Dat zal dan m'n laatste meeting worden dit jaar! Hopen op knap weer,net als vandaag bij de Kadett E meeting.

gr Marcel

Ik blijf thuis.Helaas zijn de weergoden ons niet gezind.Heb geen zin om in de regen te gaan staan of de hele dag in de auto te gaan zitten.

Helaas,volgend jaar beter.

gr Marcel.

Het weer is inderdaad behoorlijk slecht, maar klein lichtpuntje is dat er tenminste een gedeelte van het terrein overdekt is. Waarschijnlijk rij ik vanmiddag nog even langs, voor mij is het toch niet ver weg...

we zijn geweest. lekker bijgekletst met bekenden. was ondanks het weer nog best gezellig. ik had zelfs nog 3e prijs (mooiste oldtimer) met me blitz. haha cool. de koffie was warm, de patat was vet. hoefde thuis geen piepers meer te vreten hihi. helemaal goed.

@helmer opelfan wrote:Een beetje diehard komt gewoon :angel :???: lol

ik ga zo die kant op. Effe kijken of het wat is

dat zegt hij die aan het einde van de meeting komt. :hmmz :hmmz :hmmz

@ Illusionx11 :

En volgens mij niet voor niks, jij had 2de prijs Corsa toch en je maatje de eerste met zijn Corsa D ?

Wij waren er als club met 22 Astra's en omdat we op tijd waren konden we mooi overdekt staan.

Ondanks het weer prima vermaakt en de sfeer was ouderwets goed.

Enige jammere vond ik wel dat er zo weinig mensen meededen met show & shine.

Ik mocht met Pastra-V6 de Vectra's en Corsa's keuren en de teller bleef op 4 auto's staan ondanks dat er nog hele mooie auto's tussen stonden.

vond het ondanks het bagger weer. een zeer gezellige dag.. wij waren er met 22 auto's

en ging na huis met een beker. 2e prijs mooiste astra !

@Juffer1 wrote:@ Illusionx11 :

En volgens mij niet voor niks, jij had 2de prijs Corsa toch en je maatje de eerste met zijn Corsa D ?

Wij waren er als club met 22 Astra's en omdat we op tijd waren konden we mooi overdekt staan.

Ondanks het weer prima vermaakt en de sfeer was ouderwets goed.

Enige jammere vond ik wel dat er zo weinig mensen meededen met show & shine.

Ik mocht met Pastra-V6 de Vectra's en Corsa's keuren en de teller bleef op 4 auto's staan ondanks dat er nog hele mooie auto's tussen stonden.

Haha nee dat klopt, was 2e plaats, wat ik eigenlijk vrij vaag vond van hij was compleet standaard :angel

En idd me maatje had 1e plaats maar die had t wel verdient :)

Ik besloot vrij laat toch nog te komen, heb enkele foto's gemaakt:

10247128083_95634acde2_c.jpg

10247020656_7dde60cc46_c.jpg

10247039565_3466fe8c29_c.jpg

10247035286_53d5ecb6af_c.jpg

10246945854_e8064b01ee_c.jpg

10247141483_1f64450114_c.jpg

10247036285_67318f100b_c.jpg

10246943574_e605a58837_c.jpg

10247034615_39ce360db6_c.jpg

10247029946_64e60b58ba_c.jpg

10246954774_187626d546_c.jpg

10247150493_11b2da6f28_c.jpg

10247149503_5228fdb7ca_c.jpg

10247048025_ac3194c734_c.jpg

10265074964_55015265a3_c.jpg

Die grijs/witte Blitz heb ik ook mogen aanschouwen op 14 september jl in Alphen aan den Rijn tijdens de Oldtimerdag.Hij heeft zijn neus verlengd.Heel apart ding.

Leuke foto's allemaal!!!

Terug
Naar boven