• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

namaak auto's

fast cow

Post vaak
een tijdje geleden stond er hier een topic dat over een pool ging die van een trabant (of een ander autotje) een mercedes cabrio maakte. weet iemand die site nog?

Laat me raden.........jij hebt nu een trabant en wilt deze ook ombouwen?

:thumbup:thumbup

Heb zelf ook twee trabbi`s gehad, een sedan en een station bouwjaar 1962.

Van een Trabi een Mercedes cabrio maken.. Omgekeerd lijkt me makkelijker, maar goed.

Klinkt niet echt eenvoudig, maar goed je rijd dan wel Mercedes voor weinig Zloty, hoewel het er denk wel aardig wat gaan kosten voordat het zover is lijkt me..:hmmz

Zonde man van de SEC..

Een SLR is wel leuk, maar een SEC is mi veel gaver en authentieker.

Daarbij zie je gewoon dat die SLR op basis van de SEC behoorlijk afwijkt nog van een echte SLR. Wel heel gaaf gedaan en respect voor de tijd, werk, en toewijding van de bouwer ervan hoor, absoluut, maar het is gewoon niet echt 'true to nature' Waarom dan zoveel moeite.

Je hebt ook ombouw kits voor een Ferrari op basis van een Honda NSX of Toyota MR2. Vaak ook niet van echt te onderscheiden tot dat je ff 2020 sms't :P

origineel gepost door marcoml01

Toyota MR2 naar Ferrari

Groeten Marco Kwam ik laatst ook tegen ja, leuk gedaan, maar wel jammer dat iedereen die een beetje motor in z'n auto heeft liggen je vierkant uitlacht als die je het snot voor de ogen rijdt :jerry

Mja, maar dan doe je gewoon of het je niet deert, gewoon rustig cruisen en niet ingaan op uitdagingen, zou ik ook niet zo snel doen met die spacers van 10cm king:

hoe gekloot kan een dief uit komen als ie denkt dat hij een Ferrari F355 GTS F1 gestolen heeft en er dan achter komt dat het maar een toyota mr2 is :D

wel proper gedaan, helaas, all show, no go...

Geef die polen een hamer en een gevouwen motorkap en met een paar dagen heb je een strak kapje weer.. ongelovelijk sommige

Terug
Naar boven