• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Nat hemel Astra Station H(2007)

Hallo Allemaal,

Vandaag zag ik helaas dat we een natte plek hebben in de hemel van de auto geheel tegen de achterklep aan.

Is dit een bekend probleem bij de astra h?

nx5s2.jpg

Nu dacht ik zelf aan lekkage bij de antenne van buitenaf lijkt dit goed dicht te zijn om zeker te zijn zal het hemel er geheel uit moeten

is dit goed zelf te doen?

Of bij de overgang electra van achterklep naar auto hoort dit zo te zitten?

30sef5l.jpg

of rubbers die niet geheel lekker zitten maar dit leek me niet voor de hand liggend.

Het achterste stuk van de hemel kreeg ik los maar kon het nog niet ontdekken.

Lokale garage gaf aan het eerst te moeten onderzoeken circa €150 onderzoekskosten vervolgens is er nog niets gerepareerd dat komt er dan nog bij.

Iemand tips om dit zelf te kunnen fixen of een goed adres in het Westland die het voor een "leuke prijs" kan oplossen.:)

Groetjes J4nnes

Terug
Naar boven