• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Natte voeten

Ja en even je afwatering slangetje leeg maken

Thanks voor je reactie.

Waar vind ik dat slangetje en welk slangetje bedoel je precies ? (foto eventueel?)

Gr,

The Duke

Is een dun zwart slangetje, vind je als je de parafaan los haalt als het goed is... Deze komt vaak vol met zooi te zitten. ;)

Foto heb ik eventjes niet bij de hand, kan morgen ff kijken voor je.

Ik heb geen slangetje kunnen vinden, maar in ieder geval wel gezien dat het rubber van het BCM kast / relaiskast deksel verteerd is op 2 plaatsen..

Ik gok hier even op, omdat dat sowieso niet goed is, dus volgende week even bestellen dan maar..

Gr,

The Duke

Het nieuwe deksel zit er nu een dag of 3 op met flinke regen af en toe.

Geen druppel meer naar binnen :thumb

Gr,

The Duke

Ik weet niet of er nog mensen van dit onderwerp actief zijn,

maar mijn corsa c uit 2006 lijkt ± hetzelfde probleem te hebben, heet het deksel daadwerkelijk 'bcm deksel' of heeft het nog een andere benaming?

Weet iemand waar ik dit deksel kan bestellen?

Terug
Naar boven