• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

natte zooi in Astra F

Bij mij waren de ramen ook altijd beslagen als het regende, bijna niet droog te krijgen met de blower, ik heb het pollen/interieur filter verwijderd nu is het goed, dat was al tijden niet vervangen. Vervangen door een neiuwe kan ook.

werkt je ruitensproeier wel gewoon op je achterklep

zo niet is de kans groot dat de leiding in je klep lek is en daar het water binnen komt

[rquote=1843401&tid=140617&author=_Paul_]Bij mij waren de ramen ook altijd beslagen als het regende, bijna niet droog te krijgen met de blower, ik heb het pollen/interieur filter verwijderd nu is het goed, dat was al tijden niet vervangen. Vervangen door een neiuwe kan ook.[/rquote]

ik zou dat filter maar lekker terug zetten hoor.

zit er niet voor niks he, zonder krijg je een hoop zooi binnen...

gr vinc

mannen alvast bedanklt voor alle hints ,ik ga alle optie,s stap voor stap na lopen ja dus allemaal.

en dat hok is met de deuren wagen wijd open binnen zetten met veel losse zooi er uit in de hoop dan een beter zicht te krijgen waar het probleem zich schuilhoud .

mischien wel meerdere dingen bij elkaar .

Bert

werkt je ruitensproeier wel gewoon op je achterklep

zo niet is de kans groot dat de leiding in je klep lek is en daar het water binnen komt

ik heb zojuist de zoek actie begonnen en allas nu na gelopen maar ik heb een zwembad links voor de achterbank dat voeten deel zwemmen guppen zo nat .

rest werkt en is droog .

wie heeft hier al is naar gezocht en gevonden .

graag reactie dit is bar een boos .

Bert

mannen alvast bedanklt voor alle hints ,ik ga alle optie,s stap voor stap na lopen ja dus allemaal.

en dat hok is met de deuren wagen wijd open binnen zetten met veel losse zooi er uit in de hoop dan een beter zicht te krijgen waar het probleem zich schuilhoud .

mischien wel meerdere dingen bij elkaar .

Bert

Dat is heel vervelend !

Maar heb je onder de auto gekeken of geen gat in de bodem geroest is ?

Want die isolatiebekleding zuigt als het ware als een spons water op.

Groet, Rik

dat is het gekke ik heb een absoluut gave wagen hier staan er is niet een roest pikkie te vinden uiterlijk en de bodem is gewoon helemaal nieuw .

het is voor z,n leeftijd een bijzonder mooie wagen donker blauw metalic 1998 en 90.000km en op de bekende plaatsen nog geen teken van rottig heid

ja een voet bad ,,ook me hemel is gord droog,,,nou heeft ie naast een brandende wagen gestaan en de hoge drukspuit van de brandweer is er ook op gezet (linker deel achterbank nat achterkant voorstoel nat )????dus ik hoop nu als ik de zooi droog heb en een nieuw interieur filter geplaats heb van de water gruwel af te zijn .

heeft afgelopen vrijdag wel wat averij opgelopen met een mercedes die is uitgebrand naast de astra .

dus

ben nog op zoek naar een portier greep (gewoon grauw grijs buitenzijde links ) hoeft geen slot cillinder bij te zijn,en ik zoek dat plastic deel tussen de beide deuren boven in dat u profieltje wat tussen de deuren zit wie o wie aan bieding met prijs 2u2 svp

er is een spiegel rechts afgelopen met om de wagen heen te lopen in donker met blussen en de linker is er afgedropen..maar deze koop ik beide nieuw imitatie 2 voor nog geen €50.

bert

Bert,

het probleem met de natte voeten als passagier zijnde achter de bestuurdersstoel heb ik ook.

het is nu even iets minder, maar ik heb me ook rot gezocht naar een evt oorzaak.

mijn astra sw is ook helemaal gaaf en de bodem is zeker niet rot of gaten.

hemel is krukdroog, en de rubbers zijn tip top.

snap er werkelijk niks van....:hmmz

gr vinc

ik heb zojuist de zoek actie begonnen en allas nu na gelopen maar ik heb een zwembad links voor de achterbank dat voeten deel zwemmen guppen zo nat .

rest werkt en is droog .

wie heeft hier al is naar gezocht en gevonden .

graag reactie dit is bar een boos .

Bert

Hele domme vraag, maar zijn je ramen goed dicht?

Mijn vorige F wilde nog wel eens een stukje open gaan met veel gehobbel enzo. Dat kiertje was dan genoeg om nattigheid binnen te krijgen.

Ik heb voor die natte plek achter bestuurdersstoel geen verklaring.

Heb je stoelverwarming?

Dat is heel vervelend !

Maar heb je onder de auto gekeken of geen gat in de bodem geroest is ?

Want die isolatiebekleding zuigt als het ware als een spons water op.

Groet, Rik

Terug
Naar boven