• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Navi Vectra C vrij programmeren met OP-COM?

via de op-com lukt het niet, sterker nog, je kan niets in de cid en cd70 programmeren, het schijnt dat je wel het één en ander in de cd30 kunt programmeren.

origineel gepost door JoopvanBennekom

Heb een vraag.

Bij het navigatiesysteem CD 70 NAVI in Vectra C station moet je bij het inprogrameren van een bestemming stilstaan met de auto.

Nu schijnt het zo te zijn dat je parammeters kunt herprogrammeren dat dit ook onder het rijden kan.

zie deze link: http://img140.imageshack.us/i/cd70uitzetteninvoertijdys6.jpg/

Is dit ook te programmeren met OP-COM of alleen via TECH2?

Hallo,

Ik denk niet, dat dat gaat met OP-COM.

Even langs iemand met Tech2, die dit wil doen, er zijn vast ook wel Dealers die dit Niet willen doen :vertag ;)

Groetjes, Joche

Lol, ik kan deze gewoon inprogrammeren tijdens het rijden. Misschien heeft de vorige eigenaar deze laten vrijprogrammeren.

De mijne moet ook nog ff vrijgeschakeld !! Heel irritant tijdens het rijden !!

Ik heb al een aardig lijstje voor de tech2 Shariq !! :P

origineel gepost door speaker

De mijne moet ook nog ff vrijgeschakeld !! Heel irritant tijdens het rijden !!

Ik heb al een aardig lijstje voor de tech2 Shariq !! :P

Peter wanneer ga jij nou eens je UHP kabelboom maken :jerry:jerry

origineel gepost door Spacejam

origineel gepost door speaker

Weet je hoe koud het is buiten ??? :angel

Dat kan ook binnen :jerry

Jep , maar 't is druk in de garage , dus ff weinig plek voor m'n veccie !!

Mss van de week ff een rondje rijden tot ie warm is en dan alles inbouwen !

gewoon een tussenkabel gebruiken en daar de kabelboom aan vast maken dan kan je het in de woonkamer in plaats van in de kou en je verkloot je originele bekabeling niet.

Ik ben wel zeer benieuwd of die uhp bij jou ook gewoon goed werkt.

Tussen kabel heb ik al, maar ik zal hem toch moeten aansluiten op de draden van de radio. En ik moet meteen de twin-audio aansluiten en als ik toch bezig ben.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................:angel

Terug
Naar boven