• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Navi900 met telefoon voorbereiding

Insignia_fan

Post weinig
Ik krijg eind november m'n insignia geleverd met navi900 met telefoon voorbereiding met bluetooth en voicecontrol.

Ik heb bij opel de actuele lijst opgevraagd voor welke gsm's probleemloos werken met dit systeem.

Nu heb ik net die lijst ontvangen, maar de HTC Desire HD staat er niet eens op :wtf

Zijn hier mensen die de HTC Desire HD gewoon werkend hebben met de navi900 of navi800

Insignia_fan: ik zou mij niet druk maken of je telefoon ondersteund wordt. Je zult hem in ieder geval kunnen pairen met bluetooth. Per telefoon kunnen de beschikbare functies wel verschillen. Maar het moet wel heel raar gaan als jouw telefoon niet via bluetooth gekoppeld kan worden.

Vwb voice control: ik heb nog een andere thread lopen. Met mijn Samsung Galaxy SII werkt voicebellen, vanuit het adresboek van mijn telefoon, niet.

Insignia_fan: ik zou mij niet druk maken of je telefoon ondersteund wordt. Je zult hem in ieder geval kunnen pairen met bluetooth. Per telefoon kunnen de beschikbare functies wel verschillen. Maar het moet wel heel raar gaan als jouw telefoon niet via bluetooth gekoppeld kan worden.

Vwb voice control: ik heb nog een andere thread lopen. Met mijn Samsung Galaxy SII werkt voicebellen, vanuit het adresboek van mijn telefoon, niet.

Dan ga ik er maar vanuit dat mijn desire hd ook wel zal werken.

Rond 20 november, mijn verjaardag king: zal ik het te weten komen.

Dan ga ik er maar vanuit dat mijn desire hd ook wel zal werken.

Rond 20 november, mijn verjaardag king: zal ik het te weten komen.

@Melgi wrote:Insignia_fan: ik zou mij niet druk maken of je telefoon ondersteund wordt. Je zult hem in ieder geval kunnen pairen met bluetooth. Per telefoon kunnen de beschikbare functies wel verschillen. Maar het moet wel heel raar gaan als jouw telefoon niet via bluetooth gekoppeld kan worden.

Hebben jullie al een oplossing gevonden om een samsung sII met adresboek zichtbaar te makenop het display???

Ik heb precies hetzelfde probleem......

@Melgi wrote:Insignia_fan: ik zou mij niet druk maken of je telefoon ondersteund wordt. Je zult hem in ieder geval kunnen pairen met bluetooth. Per telefoon kunnen de beschikbare functies wel verschillen. Maar het moet wel heel raar gaan als jouw telefoon niet via bluetooth gekoppeld kan worden.

Hebben jullie al een oplossing gevonden om een samsung sII met adresboek zichtbaar te makenop het display???

Ik heb precies hetzelfde probleem......

Terug
Naar boven