@Opel_Bjorn wrote:Ik heb contact gehad met HERE en deze zeggen dat ze elke 3 maand de kaarten beschikbaar maken voor Opel (en andere merken) en dat het aan het merk zelf is om te bepalen of zij deze kaarten uitbrengen. Vervolgens heb ik ook contact gehad met de fabrikant van het intellilink systeem en deze schuiven ook alle verantwoordelijkheid af op Opel. Er is waarschijnlijk gewoon een hoop getouwtrek tussen de fabrikanten waar de klant weer de dupe van is.
Dan snap ik nog niet helemaal waarom HERE die kaarten niet in hun eigen shop zet, als ze de updates toch maken voor Opel die ze vervolgens in een dooie hoek gooien. Iedere 3 maanden een update wordt ook een aardige bulk met geld, wat dat betreft lopen de inbouw navigatie van veel merken ver achter met de losse systemen
Dan snap ik nog niet helemaal waarom HERE die kaarten niet in hun eigen shop zet, als ze de updates toch maken voor Opel die ze vervolgens in een dooie hoek gooien. Iedere 3 maanden een update wordt ook een aardige bulk met geld, wat dat betreft lopen de inbouw navigatie van veel merken ver achter met de losse systemen