• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Navi950

Natuurlijk liggen die er niet wakker van. Maar positieve reclame is anders! Er komt niet véél positief naar boven als je de navi 950 googeld

Ik gebruik al geruime tijd mijn navi 950 niet méér, dikke brol !

als ik moet navigeren zoals morgen , dan gebruik ik m'n Zumo 590 :thumb

Wat is een silverbox? Kan deze niet gewoon ge-update worden naar een nieuwe versie? Ik heb nl de oude versie met "speeld"

Silverbox is eigenlijk de hele GPS unit die in uw dashboard zit. Blijkbaar kunnen ze die met de "Speeld nu" versie niet updaten naar de versie met "Speelt nu". Waarom?? Geen idee.... Ik heb het in der tijd gevraagd en dit was onmogelijk toen.

Nou bij mij alles up to date. geen robot stem en ook niet naast de weg. Dealer gaf zelfs aan dat als ik hem bij hen breng dat de werkplaats altijd de laatste versies installeert.

Succes

@Etaks01 wrote:Nou bij mij alles up to date. geen robot stem en ook niet naast de weg. Dealer gaf zelfs aan dat als ik hem bij hen breng dat de werkplaats altijd de laatste versies installeert.

Succes

Ik geloof dat je het niet over de navi950 hebt want die kun je niet laten updaten, ook jou dealer niet !! En schijnbaar ben je er ook niet bij als je auto in de werkplaats staat. Veel succes en laat je niet voor de gek houden net zoals ze ons hebben gedaan.

HOERA! Al mijn problemen zijn opgelost!!

Ik heb gewoon de auto verkocht omdat ik het strontbeu was! Puur en alleen voor de navi 950! Ik stel voor dat jullie het zelfde doen. Geen Opel meer voor mij na 12 jaar Opel te rijden.

Via een Duitstalig forum ben ik aan deze link geraakt:

http://opel.navigation.com/product/Catalog/Catalog_Opel-Astra_2015_Navi950/NAVI-950-IntelliLink-EUR-RUS-TUR-Version-2017/sku/84019567/nl_NL/OpelEMEA/EUR

Hier een screenshot:

950nlkaart.JPG

Zou het kunnen zijn dat er in het korte toch nieuwe kaarten beschikbaar zullen zijn?

je denkt toch niet dat ik 186,50€ ga investeren in kaartmateriaal.

Dat geld steek ik wel in een degelijke Garmin of Tomtom ;-)

@kiekeboeboe wrote:je denkt toch niet dat ik 186,50€ ga investeren in kaartmateriaal.

Dat geld steek ik wel in een degelijke Garmin of Tomtom ;-)

Ik doel natuurlijk op een gratis update.

Dat mag toch wel bij zo'n nieu we auto

@Opel_Bjorn wrote:HOERA! Al mijn problemen zijn opgelost!!

Ik heb gewoon de auto verkocht omdat ik het strontbeu was! Puur en alleen voor de navi 950! Ik stel voor dat jullie het zelfde doen. Geen Opel meer voor mij na 12 jaar Opel te rijden.

Ga m'n Tourer zeker nog niet verkopen :D

Maar succes met je volgende keuze :thumbup

@@Johan wrote:@Opel_Bjorn wrote:HOERA! Al mijn problemen zijn opgelost!!

Ga m'n Tourer zeker nog niet verkopen :D

Maar succes met je volgende keuze :thumbup

Volvo V60 D3 Summum Full Option. Die rijdt pakken beter als men Astra en dat zonder al dat gedoe rond men kop van de navigatie. Ik hoop voor jullie dat het allemaal kosteloos opgelost raakt!

Ik heb opel mokka besteld, in juli 2016 bij de dealer is de verwachting

Heeft iemand een Mokka van 2016, wat zijn jouw ervaringen met de NAVi 950, zijn de kaarten nog steeds verouderd?

Ik begin me zorgen te maken nu ik deze berichten lees...

En als de kaarten verouderd zijn, wat dan? Je hebt straks een pracht auto. En wat zou het dat een rotonde of straat er niet op staat. Navigatie is bijzaak, en dit kom je bij heel veel merken tegen. Ps volvo staat ook niet echt bekend om hun navigatie systemen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Terug
Naar boven