• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Navi950

@Mudi wrote:Ik heb opel mokka besteld, in juli 2016 bij de dealer is de verwachting

Heeft iemand een Mokka van 2016, wat zijn jouw ervaringen met de NAVi 950, zijn de kaarten nog steeds verouderd?

Ik begin me zorgen te maken nu ik deze berichten lees...

Is dat de nieuwste mokka dan? Ik dacht dat die pas rond september kwam en die werkt dan volgens mij niet meer met de navi 950.

Mijn Mokka is nu een maand of 3 oud en daar zit ook nog de verouderde kaart in de navi 950. Natuurlijk wil je met zo'n auto ook de meest recente kaarten en ik zou het idioot vinden dat we daar straks 175 euro voor moeten betalen, maar voor de rest werkt de 950 behoorlijk goed en de Mokka is ook nog eens heerlijk wagentje !! Heb hiervoor amper 9 maanden met een Meriva 1.4T gereden maar deze Mokka rijdt en zit 10 keer zo lekker en is ook nog eens ontzettend mooi. Je ziet er steeds meer rijden.

@@Johan wrote:Vandaag de navi 950 update version 2017 besteld, eens zien of dat een beetje snel gaat :D

Ik hoop dat je jouw ervaringen ook snel met ons wil delen want ik ben vreselijk benieuwd.

Ik krijg m'n Opel Mokka in juli-aug 2016, gewoon huidige model.

Wil graag op lpg rijden en de nieuwe mokka x zal in eerste instantie zonder lpg geleverd worden, meestal komt dat pas na een jaar. Bovendien vind ik de x versie van de mokka minder speels en van mijn leeftijd begin 30 maakt de x versie op mij weinig indruk.

Ach, een auto wissel je toch iedere 3-4 jaar om voor een nieuwere model.

Ik heb Opel Nederland vandaag gebeld, de nieuwe update voor NAVi 950 staat nu op 1 juli 2016, verwachte datum (hooguit enkele weken uitstel, niet meer volgens Opel Nederland).

Ze verwachten dat mijn auto wel geleverd zal worden met de nieuwe update, we zullen zien.

@Mudi wrote:Ik krijg m'n Opel Mokka in juli-aug 2016, gewoon huidige model.

Wil graag op lpg rijden en de nieuwe mokka x zal in eerste instantie zonder lpg geleverd worden, meestal komt dat pas na een jaar. Bovendien vind ik de x versie van de mokka minder speels en van mijn leeftijd begin 30 maakt de x versie op mij weinig indruk.

Ach, een auto wissel je toch iedere 3-4 jaar om voor een nieuwere model.

Ik heb Opel Nederland vandaag gebeld, de nieuwe update voor NAVi 950 staat nu op 1 juli 2016, verwachte datum (hooguit enkele weken uitstel, niet meer volgens Opel Nederland).

Ze verwachten dat mijn auto wel geleverd zal worden met de nieuwe update, we zullen zien.

Hahahahaha ze geven weer een datum op :D Dat hebben ze 1000 keer gedaan. "Ja mijnheer volgende maand is de update er zeker". En dat gedurende 2 jaar lang om er vervolgens nog altijd geen te hebben. Ik geloof die ******* daar niet meer!

Ik heb HERE gebeld, volgende maand in juni hooguit juli zal de upgrade komen.

Op de vraag waarom afgelopen jaren geen upgrade was kreeg ik te horen dat Opel nooit eerder een verzoek bij hen heeft gedaan. Ik denk dat Opel om de 5 jaar om een nieuwe upgrade vraagt uit bezuinigingsoverwegingen. Dat is denk ik de doorgestoken kaart waar de Opel dealers misschien ook niet veel van weten; blijft een hypothese.

Navi 950 versie jaar 2017

Onderdeelnummer: 84019567

Ik heb dit geverifieerd bij HERE. Het product kan eind juni besteld worden, maar het is nog niet zeker of wij als consument dit individueel kunnen bestellen of dat het alleen beschikbaar komt voor de Opel dealers.

Kortom veel is onzeker, maar duidelijk is wel dat er een upgrade is/komt dit jaar.

@Mudi wrote:Ik heb HERE gebeld, volgende maand in juni hooguit juli zal de upgrade komen.

Op de vraag waarom afgelopen jaren geen upgrade was kreeg ik te horen dat Opel nooit eerder een verzoek bij hen heeft gedaan. Ik denk dat Opel om de 5 jaar om een nieuwe upgrade vraagt uit bezuinigingsoverwegingen. Dat is denk ik de doorgestoken kaart waar de Opel dealers misschien ook niet veel van weten; blijft een hypothese.

Navi 950 versie jaar 2017

Onderdeelnummer: 84019567

Ik heb dit geverifieerd bij HERE. Het product kan eind juni besteld worden, maar het is nog niet zeker of wij als consument dit individueel kunnen bestellen of dat het alleen beschikbaar komt voor de Opel dealers.

Kortom veel is onzeker, maar duidelijk is wel dat er een upgrade is/komt dit jaar.

Je kunt hem al bestellen, heb dat gisteren gedaan en ook een bevestigings email gekregen met orderbevestiging.

@Reneee wrote:Op naar de dealer, denk je dan. :fy1 :argue

Eindelijk betere kaarten in de Mokka van Augustus 2015 met kaarten van 2012

Echter via de Opel site in NL nog niets te bekennen.

http://opel.navigation.com/product-list/Catalog/Catalog_Opel_Mokka_2015/nl_NL/OpelEMEA/EUR" onclick="window.open(this.href);return false;.

Wie heeft de update al te pakken?

Ik heb hem in bestelling via de url in de posting van kiekeboeboe, alleen bij de bestelling moet je ook de vin code opgeven dus het is wel aan de koper gelinkt lijkt het.

Interessant, misschien kun je het wel bestellen maar de vraag is of ze het al op voorraad hebben. Laat me weten als je het daadwerkelijk opgestuurd krijgt. Ben benieuwd.

De Navi 950 nog niet binnen, maar wel al 2* een afschrijving op m,n creditcard

Als je hier ook tegen aanloopt dan bij deze het tel nummer waar ze onder leven nl: 0080018235322 daarna gelijk optie 1 en dan 2.

Veel plezier met het wachten;-)

Volgende week naar binnen voor de nieuwe update (geen kaarten) duurt drie uur...iemand al ervaring?

Daarbij komt Opel met een compensatie regeling voor iedereen met een navi 950. Helaas gisteren niet terug gebeld, geen idee dus wat Opel aanbied.

Wel zal het richting kaarten gaan... Gratis dan wel ket korting. Ik adviseer nog even te wachten met kopen van de kaarten

Nog nieuws hier over? Ik ben mijn "Speeld nu" ook wel beu.

De navigatie heb ik al opgegeven en ik gebruik mijn TomTom Go Mobile op Android, veel duidelijker en accurate verkeersinfo!

Blijf wel benieuwd naar de "compensatie regeling"!

@mopfrak wrote:Nog nieuws hier over? Ik ben mijn "Speeld nu" ook wel beu.

De navigatie heb ik al opgegeven en ik gebruik mijn TomTom Go Mobile op Android, veel duidelijker en accurate verkeersinfo!

De fout "Speeld nu" die is toch al opgelost via een radio software update? Die heeft je Opel dealer al in huis. Daar kun je in dit draadje ook al berichten over vinden.

@@Johan wrote:@mopfrak wrote:Nog nieuws hier over? Ik ben mijn "Speeld nu" ook wel beu.

De fout "Speeld nu" die is toch al opgelost via een radio software update? Die heeft je Opel dealer al in huis. Daar kun je in dit draadje ook al berichten over vinden.

Toch niet. Bij mijn navigatie konden ze die niet installeren.

Inmiddels de Navi 950 update geïnstalleerd.

De "Update radiosoftware" dit duurde +/- 10 min.

En de "software update" +/- 45 min.

De update via de USB stick werk niet tijdens het rijden, even getest maar dat stop de update.

De Navi 950 software update geeft hier in mijn woonplaats nu een rotonde en oprit naar N11 juist weer. Alleen Bluetooth probleem is nog niet opgelost, ga van de week langs bij de Opel dealer om ff de verschillende versie nummers te controleren.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

@Reneee wrote:@Reneee wrote:Op naar de dealer, denk je dan. :fy1 :argue

Eindelijk betere kaarten in de Mokka van Augustus 2015 met kaarten van 2012

Echter via de Opel site in NL nog niets te bekennen.

http://opel.navigation.com/product-list/Catalog/Catalog_Opel_Mokka_2015/nl_NL/OpelEMEA/EUR" onclick="window.open(this.href);return false;.

Wie heeft de update al te pakken?

Updatepakket van dealer Motorhuis gekregen !! TOP :thumb

Binnenkort installeren, ben benieuwd.

Inderdaad een goede dealer!

Terug
Naar boven