• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

NCDC2013 vervangen voor Pioneer 8400BT Stuurbedieninprobleem

Ja hoor. Je hebt dan nu een GID (Graphical Information Display). Met kleuren is een CID (Colour Information Display). Je hebt ook nog een TID, die heeft maar twee regels (Triple Information Display).

Volgens mij kan dat niet... als je de BC wilt bedienen met de ruitenwisserhendel, dan heb je een scherm nodig waar de BC zit ingebouwd. Die is er niet in kleur.

Geef de hoop op, ben vandaag naar de Opel Dealer geweest. Het is allemaal wel aan te passen alleen de kosten zijn onbekend. Materiaalkosten zijn 125 euro. Na de aanpassing zal alles nog niet naar behoren werken. Ze hadden er ook niet veel zin in om de aanpassing te doen. Kan dus oplopen tot 600 euro en dat is exclusief de radio.

Ik Koop wel een Parrot Asteroid Tablet. Zal even kijken of ik die een beetje mooi kan inbouwen ben ik van het gezeik af.

@johan1979 wrote:hoe weet je dat het niet wil? ze adverteren er wel mee dat de boordcomputer wordt overgenomen

lijkt me stug dat dat werkt bij een kleurenscherm die afkomstig is van een NCDC

Johan1979 ik heb dat aan de dealer gevraagd, zeggen dat het niet wil. Kan natuurlijk aangepast worden alleen daar wil je niet aan beginnen zeggen ze.

dat is wel balen, was misschien wel een leuke oplossing geweest.

ik wil ook graag een aux of usb ingang hebben op mijn ncdc 2015 maar kan daar niks over vinden.

en kan ook geen andere radio vinden die de boordcomputer overneemt, echt balen anders

Terug
Naar boven