• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ncdr 1100 + cid inbouwen

chris1508

Post weinig
hallo iedereen,

ik zit met een probleem met het inbouwen van een ncdr 1100 + cid scherm.

de vorige eigenaar is goed bezig geweest met knippen.

zo zag mijn radio kabelboom er uit :(

edbedca8b3eed142e48aaa7710a5e000.jpg

nu heb ik een nieuwe stekker er aan gezet.

de 36 polige stekker voor een ncdr 1100.

IMG_0819.JPG

met de bijhorend rgb stekker voor de CID scherm

IMG_0820.JPG

de standaart 32 polige stekker heb ik al liggen voor een CID omdat ik al een MID had.

IMG_0821.JPG
.

nu gaat de CID wel aan maar hij geeft alleen nog ma het zwarte scherm aan met de tijd.

mijn duits is niet al te best en wil het graag zo origineel mogelijk houden. dus wouw een 36 polige stekker aan de huidige kabelboom zetten.

link:

http://www.opel-problemforum.de/f67...bel-zum-umbau-auf-navi-radio-ncdr-1100-a.html" onclick="window.open(this.href);return false;

en

http://www.opel-problemforum.de/f65...sler-auf-opel-iso-und-opel-mini-iso-norm.html" onclick="window.open(this.href);return false;

wie kan mij helpen om beeld te krijgen op het CID?

als mij dit gelukt is maak ik sowieso een howto hier over. want zo moeilijk kan het volgens mij niet wezen.

groeten chris

Terug
Naar boven